MetroN Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før Tar det som et hint... Thank you! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før I feel you. Det er noe av det kvalmeste. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før I feel you. Det er noe av det kvalmeste. Satan ! Nysgjerrigheten tok overhånd der gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før I feel you. Det er noe av det kvalmeste. Satan ! Nysgjerrigheten tok overhånd der gitt Måtte se den jeg å! Så de reaksjonan, så jeg trodde det skulle være skikkelig ille. Herregud det er ekkelt ja, men fatter ikke at folk kan spy av å se den filmen. Grow zum balls kk Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Fortelle hva det er sånn at andre lar vær å gå inn? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 To lesbiske damer. Den ene driter i et glass, og de utfører forskjellige aktiviteter, blant annet putte avføring i munnen og kline. o_O Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Verden er et rart sted. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 -Når man treffer sin fremtidige omgangskrets for første gang, ikke drikk deg sanseløs. -Ikke dra på fylla hvis man ikke har nok penger til mat resten av mnd. -Ikke ring eller send sms til kvinnfolk man har vært bortpå før når man har drikki. -Og den viktigste, ikke utsett ting. Vask klær, les lekser, kjøp mat, rydd! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke kjøp en svær kebab rett før du skal ta bussen, du får den ikke med deg inn på bussen. Klarer du å bære den hvis den er så stor at du ikke får den inn på bussen? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke kjøp en svær kebab rett før du skal ta bussen, du får den ikke med deg inn på bussen. Klarer du å bære den hvis den er så stor at du ikke får den inn på bussen? visste ikke de solgte så store enngang Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Cupchicks For en ny og fantastisk verden som åpner seg ved hjelp av dette forumet. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før hva er det for noe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Se 6 innlegg over ditt Endret 12. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Google + cupchicks Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ikke akkurat en appetittvekker... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For å prøve å spore over til noe annet og litt mer seriøst, kommer jeg med en allmenn advarsel: - Lønn, firmabil og firmatelefon går ikke framfor trivsel. Trivsel bør være første prioritert! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 OMFG! Cupchicks er det værste jeg har sett! YUCK Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Heldig at jeg ikke googla det før og etter jeg leste 6 innlegg over innlegget mitt i sta Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 fy faen! ble seriøst litt uggen av den, og jeg har sett mye rart og nei, jeg så ikke hele greia ....... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det er når man tror at ting ordner seg av seg selv, at de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå