haakie Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke glem og sru av choken på en cross-moped etter oppvarminga :/ http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article483337.ece Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke begynn med snus hvis du har dårlig økonomi.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke begynn å flire når du og noen til har greid å søle griseblod utover hele vaktmesteren sitt kontor haha Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke send sms til feil person Ikke send naughty nattamledinger til feil person. Som f.eks mamman sin. Broren min gjorde det. Var gøy, men var nok ikke gøy for han stakkars. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke begynn med snus hvis du har dårlig økonomi.. yeah, og samme gjelder røyk såklart. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke spis masse spaghetti med tomatsaus og kjøttboller for så og drekke seg snydens, spy og snuble i det. Sto på badet i et kvarter og plukket vekk spaghettitråder fra genseren. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis noen ber deg gå inn på en internet-side du ikke har hørt om, ikke gå inn på siden. Du kan risikere å få deg en veldig ubehagelig overaskelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis noen ber deg gå inn på en internet-side du ikke har hørt om, ikke gå inn på siden. Du kan risikere å få deg en veldig ubehagelig overaskelse. ah... You never forget you first Goetse! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg tenkte vi kunne advare hverandre for forskjellige ting i hverdagslivet. Om det er å ta tog en viss tid, eller å ikke spise på en restaurant, alt er relevant. Om det finnes en lik tråd fra før, så bare steng denne. Jeg vil da åpne tråden med å advare mot å kjøpe kebab fra vognene i oslo på natta. Var så uheldig å gjøre det i natt.. Denne "kebaben" besto av ett rått pitabrød, kjøtt som var full av harde klumper, vassen mais og dressing/saus som ikke smakte noe som helst. Og alt dette for kun 65 kroner. Om du vil ha noe bedre mat gå inn i ett gatekjøkken som faktisk ligger i en bygning! Svakheten ved å gi advarsler til andre, som ikke går på det helt åpenbare, er at vi er individuelle personer, og det som ikke virket for deg kan faktisk virke greit nok for meg. Derfor har mine erfaringer/oppfatninger ingen annen verdi, enn det det utgjør for meg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke kjøp en svær kebab rett før du skal ta bussen, du får den ikke med deg inn på bussen. Lenke til kommentar
Squeeks Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke spis kebab når du er full...! Uansett hvor lite full du er er du alltid litt for full til å klare å spise den uten å søle... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Som vi har lært av Jokke i Pondus! Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke spis kebab rett før trening/konkurranse. Kebaben og magesekken har vanskeligheter med å samarbeide. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke spis kebab når du er full...! Uansett hvor lite full du er er du alltid litt for full til å klare å spise den uten å søle... Når man er full, så er man akkurat det. Ikke ta fra folk friheten sin. Det finnes langt verre svineri, enn å grise seg selv til med noe som skulle i gåsenebbet, men tilfeldigvis havnet alle andre plasser. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke ha samme fart inn mot et veikryss om vinteren som du har om sommeren samtidig som du bruker gamle piggdekk med nesten ingen pigger igjen uten å ha kaskoforsikring på bilen din Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ikke spis kebab når du er full...! Uansett hvor lite full du er er du alltid litt for full til å klare å spise den uten å søle... Kebab er jo et must etter byen da! Oh lord, det er godt! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvis noen ber deg gå inn på en internet-side du ikke har hørt om, ikke gå inn på siden. Du kan risikere å få deg en veldig ubehagelig overaskelse. ah... You never forget you first Goetse! Cupchicks Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fra en som gikk i klassen min på ungdomskole Ikke åpne milkshake boksen før du begynner å riste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Cupchicks Den var ny for meg. Og dum som jeg var så søkte jeg den opp. Takk gud for at jeg er så hardbarka fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå