Gå til innhold

Allmenne Advarsler - Har du gått på en bommert? Ikke la andre gjøre det samme.

Tuttebobo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg tenkte vi kunne advare hverandre for forskjellige ting i hverdagslivet. Om det er å ta tog en viss tid, eller å ikke spise på en restaurant, alt er relevant.

Om det finnes en lik tråd fra før, så bare steng denne.

Jeg vil da åpne tråden med å advare mot å kjøpe kebab fra vognene i oslo på natta. Var så uheldig å gjøre det i natt.. Denne "kebaben" besto av ett rått pitabrød, kjøtt som var full av harde klumper, vassen mais og dressing/saus som ikke smakte noe som helst. Og alt dette for kun 65 kroner.

Om du vil ha noe bedre mat gå inn i ett gatekjøkken som faktisk ligger i en bygning!

Svakheten ved å gi advarsler til andre, som ikke går på det helt åpenbare, er at vi er individuelle personer, og det som ikke virket for deg kan faktisk virke greit nok for meg. Derfor har mine erfaringer/oppfatninger ingen annen verdi, enn det det utgjør for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ikke spis kebab når du er full...! Uansett hvor lite full du er er du alltid litt for full til å klare å spise den uten å søle...

Når man er full, så er man akkurat det. Ikke ta fra folk friheten sin. Det finnes langt verre svineri, enn å grise seg selv til med noe som skulle i gåsenebbet, men tilfeldigvis havnet alle andre plasser. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...