Sirslask Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Apropos fylla:Ikke sett deg på forum når du er beruset... Ikke post i RPP heller, er glad for at kameraet måtte lades når jeg tenker på det Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke svar når ei jente spør om hun ser tykk ut i et antrekk. Bare gå rooolig vekk... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Apropos fylla:Ikke sett deg på forum når du er beruset... Kan skrive under på den. Skrev ikke så altfor mye dumt, men ble en del ord som egentlig ikke passet. Angående om en jente ser feit ut i et antrekk, så er det ikke ofte man faktisk har muligheten til å smyge seg unna uten å svare, om man ikke virkelig ønsker å såre jenta. Endret 6. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutter Hun: "Ser jeg fei..." Han: "NEI! over hodet ikke!" Lenke til kommentar
duligot Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutterHun: "Ser jeg fei..." Han: "NEI! over hodet ikke!" Nei men under hodet ja ! hahaha Tok du den ? har litt dørlig umor men den var nesten morro xD Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutterHun: "Ser jeg fei..." Han: "NEI! over hodet ikke!" "Du lyver! Jeg ser jo ut som en flodhest" osv osv Og et råd: Ikke lek for mye med ild når du er full, er ikke sikkert at du kjenner smerte før dagen derpå, og da gjør det gjerne vondt! Endret 6. november 2007 av pwnde Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutterHun: "Ser jeg fei..." Han: "NEI! over hodet ikke!" Nei men under hodet ja ! hahaha Tok du den ? har litt dørlig umor men den var nesten morro xD Siden det er sent på kvelden så skal du få en latter av meg: haha :!: Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke hell en 10liters bøtte med vann på en liten badstueovn i et bitte lite badsstuerom. Resultatet var at ingen i rommet fikk puste, pluss at det ble helt mørkt. Strømmen gikk i hele huset! HAHAH Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutterHun: "Ser jeg fei..." Han: "NEI! over hodet ikke!" Bare det der holder ikke. Man kan komme svært positivt ut av en slik situasjon om man bare utnytter situasjonen bra. Personlig har jeg et helt scenario som jeg pleier å adaptere til situasjonen når jeg står kneedeep i den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 ALDRI, ALDRI gå fort igjennom en helt mørk gang hvor du er usikker på om det står en støvsuger og satser på at det ikke gjør det. AU Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis pappaen din ringer for å vekke deg en dag, ikke, jeg gjentar IKKE bann ham inn i øret med den sureste stemmen du kan oppdrive. Du våkner i alle fall når han begynner å kjefte tilbake med alle slags nesten-banneord, men det er langt fra en koselig måte å våkne på. xD Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) ikke lek "hold pusten" på et sykehus Endret 7. november 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvis du er det minste usikker på om det er en fjert eller diaré, ikke sats på at det er en fjert. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Føler at denne tråden fortjener en plass her. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) ikke smør tigerbalsam på nippelen til en som sover.. .. og aldri tegn hakekorset på pannen til en som sover.. Endret 7. november 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvis du piller deg i nesa så en hel gymsal med publikum ser det, ikke spis busen. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ikke kjør med sparkesykkel ned en bratt bakke i bare shorts og t-skjorte for så og prøve å sparke mer fart når du er i bunnen av bakken. Resultat: store sår i hele ansiktet pluss noen skrubbsår på armene og benene Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ikke spis knekkebrød med syltetøy over tastaturet! Hvem vet hva som kan skje?! Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ikke kjør med sparkesykkel ned en bratt bakke i bare shorts og t-skjorte for så og prøve å sparke mer fart når du er i bunnen av bakken. Resultat: store sår i hele ansiktet pluss noen skrubbsår på armene og benene Og for guds skyld ikke gjør det når det er nylagt asfalt. Det er ikke fun å stå med pinsett å pirke ut asfaltbiter fra sårene. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 ikke dra ut tenner selvom de er løse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå