Gå til innhold

Allmenne Advarsler - Har du gått på en bommert? Ikke la andre gjøre det samme.

Tuttebobo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos fylla:

Ikke sett deg på forum når du er beruset...

Kan skrive under på den. Skrev ikke så altfor mye dumt, men ble en del ord som egentlig ikke passet.

Angående om en jente ser feit ut i et antrekk, så er det ikke ofte man faktisk har muligheten til å smyge seg unna uten å svare, om man ikke virkelig ønsker å såre jenta.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Det med jente og antrekk burde gå på refleks hos de fleste gutter

Hun: "Ser jeg fei..."

Han: "NEI! over hodet ikke!"

"Du lyver! Jeg ser jo ut som en flodhest" osv osv

Og et råd:

Ikke lek for mye med ild når du er full, er ikke sikkert at du kjenner smerte før dagen derpå, og da gjør det gjerne vondt!

Endret av pwnde
Lenke til kommentar

Nei men under hodet ja ! hahaha Tok du den ? har litt dørlig umor men den var nesten morro xD

Siden det er sent på kvelden så skal du få en latter av meg:

haha :!:

Lenke til kommentar

Bare det der holder ikke. Man kan komme svært positivt ut av en slik situasjon om man bare utnytter situasjonen bra. Personlig har jeg et helt scenario som jeg pleier å adaptere til situasjonen når jeg står kneedeep i den.

Lenke til kommentar

Hvis pappaen din ringer for å vekke deg en dag, ikke, jeg gjentar IKKE bann ham inn i øret med den sureste stemmen du kan oppdrive. Du våkner i alle fall når han begynner å kjefte tilbake med alle slags nesten-banneord, men det er langt fra en koselig måte å våkne på. xD

Lenke til kommentar
Ikke kjør med sparkesykkel ned en bratt bakke i bare shorts og t-skjorte for så og prøve å sparke mer fart når du er i bunnen av bakken. Resultat: store sår i hele ansiktet pluss noen skrubbsår på armene og benene

Og for guds skyld ikke gjør det når det er nylagt asfalt. Det er ikke fun å stå med pinsett å pirke ut asfaltbiter fra sårene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...