Parapraxis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke bli en Junkie! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke sitt for mye på forumet når du gjennomgår vanskelige ting i mattetimen Haha, secound that: :!: Det gjelder engelsktimene også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke si til en jente at hun er løs Å faen :-| Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke stikk lekefly av metall , en kleshenger av metall eller en finger i pæresokkelen for mange ganger :!: Har en skrekkhistorie fra jeg var liten jævelunge på 10 år Jeg og en kompis satt og fikk latterkrampe av å få støt fra en pæresokkel , så han bestemte seg for og være tøffere en meg ved å bruke en kleshenger. Støtet han fikk var sykt kraftig, men det var ikke nok for han. Han hentet et lekefly i metall og puttet i sokkelen, gnistene føyk og han sto der og ristet noen sekunder før strømmen gikk i hele huset . Det ble brått opphør i latterkrampen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke si til en jente at hun er løs Ahahahahaha, jeg lo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ikke gi opp Endret 6. november 2007 av Aivio Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pass på at katten ikke er bak pedalene når du har syk stor fart inn mot huset ditt... Enten dør katten, ellers så vraker du bilen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ikke vær så passiv som meg, når du har muligheter på napp. Herregud, forstår ikke at det er mulig, jeg kan umulig ha vært ved mine fulle fem. :/ Jaja, ny sjanse til helga. Endret 6. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pass på at katten ikke er bak pedalene når du har syk stor fart inn mot huset ditt... Enten dør katten, ellers så vraker du bilen. Så hva ble vraka i ditt tilfelle? Katta eller bilen? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke gi opp Dagens visdomsord. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke stikk lekefly av metall , en kleshenger av metall eller en finger i pæresokkelen for mange ganger :!: Har en skrekkhistorie fra jeg var liten jævelunge på 10 år Jeg og en kompis satt og fikk latterkrampe av å få støt fra en pæresokkel , så han bestemte seg for og være tøffere en meg ved å bruke en kleshenger. Støtet han fikk var sykt kraftig, men det var ikke nok for han. Han hentet et lekefly i metall og puttet i sokkelen, gnistene føyk og han sto der og ristet noen sekunder før strømmen gikk i hele huset . Det ble brått opphør i latterkrampen Hva er en pæresokkel? Stikkontakt? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ikke post linker til ekle sider på diskusjon.no [Erfaring] Ressultat: A spank on my ass. Endret 6. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke vær så passiv som meg, når du har muligheter på napp. Herregud, forstår ikke at det er mulig, jeg kan umulig ha vært ved mine fulle fem. :/ Jaja, ny sjanse til helga. Du er ikke den eneste som har det sånn ;p Uansett hvor sjenert man er, så burde man alltids være litt frempå.. jeg har gått på en STOR bommert ved å være for sjenert ...og jeg hater meg selv for det:p Men det gikk opp for meg, og nå lever jeg jo i beste velgående 8-) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke stikk lekefly av metall , en kleshenger av metall eller en finger i pæresokkelen for mange ganger :!: Har en skrekkhistorie fra jeg var liten jævelunge på 10 år Jeg og en kompis satt og fikk latterkrampe av å få støt fra en pæresokkel , så han bestemte seg for og være tøffere en meg ved å bruke en kleshenger. Støtet han fikk var sykt kraftig, men det var ikke nok for han. Han hentet et lekefly i metall og puttet i sokkelen, gnistene føyk og han sto der og ristet noen sekunder før strømmen gikk i hele huset . Det ble brått opphør i latterkrampen Hva er en pæresokkel? Stikkontakt? Det man skrur en lyspære inn i Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke heng for mye på liveleak.com, du kan bli smågal av mindre. Snakker av egen erfaring. Lenke til kommentar
pappeske Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er ikke så veeeldig smart å glemme at du holder i en øks, når du skal snakke med noen. Du kan glippe den å få den i kneet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvis du bestemmer deg for å leve evig, ikke gjør noe som gjør at du dør i forsøket. Selv om faksen du skal sende er aldri så konfidensiell, ikke brett papiret med teksten inn før du fakser. Endret 6. november 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 * Ikke drikk Pepsi * Om du har mye lekser på skolen, ikke begynn med anime eller manga. Jeg synder fortsatt To kloke visdoms"ord" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ikke søl melk i tastaturet Hold kjeft når du er på fylla. Ikke sett bassen på maks når naboen under deg fortsatt sover. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Apropos fylla: Ikke sett deg på forum når du er beruset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå