Gå til innhold

Allmenne Advarsler - Har du gått på en bommert? Ikke la andre gjøre det samme.

Tuttebobo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke stikk lekefly av metall , en kleshenger av metall eller en finger i pæresokkelen for mange ganger :!:

Har en skrekkhistorie fra jeg var liten jævelunge på 10 år

Jeg og en kompis satt og fikk latterkrampe av å få støt fra en pæresokkel , så han bestemte seg for og være tøffere en meg ved å bruke en kleshenger. Støtet han fikk var sykt kraftig, men det var ikke nok for han.

Han hentet et lekefly i metall og puttet i sokkelen, gnistene føyk og han sto der og ristet noen sekunder før strømmen gikk i hele huset . Det ble brått opphør i latterkrampen

Lenke til kommentar
Ikke stikk lekefly av metall , en kleshenger av metall eller en finger i pæresokkelen for mange ganger :!:

Jeg og en kompis satt og fikk latterkrampe av å få støt fra en pæresokkel , så han bestemte seg for og være tøffere en meg ved å bruke en kleshenger. Støtet han fikk var sykt kraftig, men det var ikke nok for han.

Han hentet et lekefly i metall og puttet i sokkelen, gnistene føyk og han sto der og ristet noen sekunder før strømmen gikk i hele huset . Det ble brått opphør i latterkrampen

Hva er en pæresokkel? Stikkontakt?

Lenke til kommentar
Ikke vær så passiv som meg, når du har muligheter på napp. Herregud, forstår ikke at det er mulig, jeg kan umulig ha vært ved mine fulle fem. :/ Jaja, ny sjanse til helga.

Du er ikke den eneste som har det sånn ;p

Uansett hvor sjenert man er, så burde man alltids være litt frempå.. jeg har gått på en STOR bommert ved å være for sjenert ...og jeg hater meg selv for det:p

Men det gikk opp for meg, og nå lever jeg jo i beste velgående 8-)

Lenke til kommentar

Hva er en pæresokkel? Stikkontakt?

Det man skrur en lyspære inn i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...