Winydancer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke utsett Særemne til siste dag. Du ender opp med et forferdelig rot, og en lang natt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må du drite og kasteopp samtidig sett deg på dass med en bøtte forran deg, ikke tenk at du klarer å holde dritten inne Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må du drite og kasteopp samtidig sett deg på dass med en bøtte forran deg, ikke tenk at du klarer å holde dritten inne Du dreit på badegulvet mens du spydde i dassen? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg bruker å holde driten inne bare for å lese på forumet. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må du drite og kasteopp samtidig sett deg på dass med en bøtte forran deg, ikke tenk at du klarer å holde dritten inne Selvopplevd, ingenting å anbefale. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Må du drite og kasteopp samtidig sett deg på dass med en bøtte forran deg, ikke tenk at du klarer å holde dritten inne Du dreit på badegulvet mens du spydde i dassen? jupp, måtte bare litt drite, men faen det kom fort Endret 16. november 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg bruker å holde driten inne bare for å lese på forumet. Jeg også Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Er faktisk en veldig god følelse når driten nesten er ute, og du bare sitter å holder den inne. Det ender jo med at man freser bremsespor i tangatrusa. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Er faktisk en veldig god følelse når driten nesten er ute, og du bare sitter å holder den inne. Det ender jo med at man freser bremsespor i tangatrusa. Turtlehead kalles det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Eller jordrotte ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er faktisk en veldig god følelse når driten nesten er ute, og du bare sitter å holder den inne. Det ender jo med at man freser bremsespor i tangatrusa. Turtlehead kalles det Prairewolf Fra en eller annen chevy chase-film, hjelp vi skal på ferie (dårlig norsk tittel) eller noe sånt. (Vi snakker om når den titter ut og forsvinner opp igjen? :!: ) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke slutt på skolen og spill WoW 24/7. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg spiller WoW ofte, men jeg behersker det til å klare å gå på skolen. Arg, faen ikke har argumenter med en jente du liker dritgodt om dere skal prøve (dere vet hva, nei ikke pule) eller ikke... Prøvd å sove i 2 timer. Savner henne. =< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå