hernil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det skjer med meg hver jævla morgen ja, noen ting lærer man aldri... :!: Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ikke tro at man våkner når man bare skal sove i 5 minutter til om morgenen. joda, det gjør man Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ikke tro at man våkner når man bare skal sove i 5 minutter til om morgenen. joda, det gjør man man vokner ja. ingen tvil, men helst 5-10 min. etter at bussen har gått. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 ikke tro at man våkner når man bare skal sove i 5 minutter til om morgenen. joda, det gjør man man vokner ja. ingen tvil, men helst 5-10 min. etter at bussen har gått. Da er det greit å ha moped! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da er det greit å ha moped! men hjelper lite hvis den ikke starter. sa det til sjefen en gang jeg sovnet av.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da er det greit å ha moped! Eller bo rett ved siden av skolen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ikkje et 7 vafler sånn KJEMPEFORT bare fordi du ikkje har spist middag tidligare på dagen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Neh, har ikke jeg merket. Jeg er bare 1.65 selv, og vi ble mobbet på Hove fordi "Det er alltid de søte små jentene på under 1.70 som er helt ville i moshpiten", så.. Gjelder jo bare å holde seg hydrert, liksom. Og hvor kommer du inn? Insinuerer du feil hull? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ikke hiv en smultring i mikrobølgeovnen! Endte med å måtte lufte huset i timesvis, pga. at det luktet svidd av den fæle røyken som kom. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det har jeg gjort flere ganger og aldri hatt noen problemer... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke hiv en smultring i mikrobølgeovnen! Endte med å måtte lufte huset i timesvis, pga. at det luktet svidd av den fæle røyken som kom. Apropos ting man ikke hiver i mikro. Brunost har jeg dårlig erfaring med, den ble sort, mener faktisk å huske at den tok fyr også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke legg deg ned i sengen å tro at du faktisk bare sover en time. Det har aldri skjedd og vil aldri skje.Veldig veldig veldig sant! Aldri trykk på linker på IRC mens man spiser. Ikke vær /b/tard på jobb, folk kan se ting de ikke forstår. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det har jeg gjort flere ganger og aldri hatt noen problemer... Jeg gjorde det da jeg var 10, aner ikke hvilke varme jeg hadde den på. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ikke være inne på diskusjon.no når du gjør lekser eller øver til prøve! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ikke være inne på diskusjon.no når du gjør lekser eller øver til prøve! I SECOND THAT! Sitter her og skal øve på en av de vanskeligste prøvene på skolen hittil i år. Er jammen meg ikke komt så langt, nei. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ikke være inne på diskusjon.no når du gjør lekser eller øver til prøve! I SECOND THAT! Sitter her og skal øve på en av de vanskeligste prøvene på skolen hittil i år. Er jammen meg ikke komt så langt, nei. Og tentamen.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Og når du har et uvisst antall sider i mattelekse. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Der fikk jeg også smertelig erfare at man ikke bør glemme den tomme snusboksen igjen i en bukse som din mor skal hive i vaskemaskinen.. Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke ring mora di på fest å spørre om du kan få smash til middag neste dag. du tror vell ikke ho fikk mistanke? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ikke være inne på diskusjon.no når du gjør lekser eller øver til prøve! Nåå kom jeg på hva jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå