Tuttebobo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg tenkte vi kunne advare hverandre for forskjellige ting i hverdagslivet. Om det er å ta tog en viss tid, eller å ikke spise på en restaurant, alt er relevant. Om det finnes en lik tråd fra før, så bare steng denne. Jeg vil da åpne tråden med å advare mot å kjøpe kebab fra vognene i oslo på natta. Var så uheldig å gjøre det i natt.. Denne "kebaben" besto av ett rått pitabrød, kjøtt som var full av harde klumper, vassen mais og dressing/saus som ikke smakte noe som helst. Og alt dette for kun 65 kroner. Om du vil ha noe bedre mat gå inn i ett gatekjøkken som faktisk ligger i en bygning! Endret 4. november 2007 av Torpern Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke kjøp kebab for under 70kroner. Det er mitt tips! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke piss i motvind.. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke piss i motvind.. Eller kast opp Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ikke bruk en støtpenn med kroppen under vann? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ikke bruk en støtpenn med kroppen under vann? Det er da ganske opplagt like opplagt som: Ikke tenn på håret med fyrstikker! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke tenn på halvbrente bål du kommer over i skogen. Det kan hende det ligger en sprayboks du ikke ser der Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke ta noen i hånda når du hilser. Det er stor sjangs for at de har onanert uten å vaske hendene Ikke kjøp Koss PortaPro. De har dårlig lydkvalitet og er jævlig ubehagelige. Faens oppskrytte dritt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Om du er paranoid, så funker den første, men det er begrenset hvor mange måte man kan hilse på folk uten å bruke hendene. PortaPro har forøvrig god lydkvalitet i forhold til prisen, men kan selvsagt ikke måle seg med ordentlige, dyre headsett. Endret 4. november 2007 av Atald Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Vær sikker på at mora di ikke er hjemme/døra er låst når du bestemmer deg for å stryke laksen. Endret 4. november 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke begynn med wow Det var det smarteste jeg har gjort i allefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke begynn med forum Fixed Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 alltid lokaliser nærmeste dørstokk før du paserer eventuelle dører Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke begynn med forum Fixed Det og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Enda et tips: Når en eks ikke har tatt kontakt på et par måneder og så plutselig spør om du er der på MSN; ikke tro at hun ikke har noen baktanker... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Enda et tips:Når en eks ikke har tatt kontakt på et par måneder og så plutselig spør om du er der på MSN; ikke tro at hun ikke har noen baktanker... Jeg henter popkorn mens du skriver hva som skjedde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Var ikke så mye interresant. Først så var det sånn "hvordan går det?", "lenge siden sist" osv. Men etter et par minutter så var det plutselig noe hun trang hjelp til. Så jeg var personlig datasupport en liten stund. Så var det noe hun manglet penger til og lurte på å låne og tilslutt så lurte hun på om jeg hadde noe *slettet etter at jeg tenkte meg om. Jeg trenger ikke henge henne alt for mye ut her* Endret 4. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke spill nettpoker når du egentlig har viktigere ting å gjøre. (Inkludert det å sove..) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke stikk en skrutrekker inn i stikkkontakten, bruttern prøvde da han var liten, stakkers lille poppi... Ikke bruk foreldrenes kjælenavn på broren din når det ble brukt da han var to. Ikke søk på tilfeldige ting, du kan komme over noe værre enn det du forventet. Ikke si 'faen' til at dere skal danse i musikktimen når lærerinna er nominant til tidenes emolærer. Eneste gangen jeg havna hos rektor på barneskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå