Cocho Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er noe galt med lydkortet mitt! Har plugga i ett headsett m. mic og hele veien kommer det opp en rute nederst til høyre på skjermen at det er en kontakt fra headsettet som er koblet fra, og litt etter kommer det fram at den er koblet til. Når jeg spiller er det lyd i 2sek å helt stilt i 2sek, umulig å spille. Datan har også slått seg selv av 2 ganger pga. dette problemet. Tidligere i dag fikk jeg beskjed av windows at det er audio settingene det er feil med, men at det ikke er funnet noen løsning på dette enda og at det er svært vanlig på Vista PC-er!? Jeg fikk en guide som jeg kunne følle for å hjelpe litt på problemet. Det endte med at jeg laste ned moem drivere og tenkte at nå måtte det ordne seg. Data har ikke slått seg selv av på en stund, men den ruten neders til høyre på skjermen blinker frakoblet/tilkoblet hele veien. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dette problemet, kanskje noen av dere har hatt samme problem? Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Cocho Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) btw... lydkortet er av type: Hi-definition audio (7.1), 1-optisk og 1-coaxial S Jeg fikk beskjed om at dette forumet var det beste for slike spørsmål. Kan noen være så snill å svare meg? Dette haster :S Endret 5. november 2007 av Zeph Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 btw... lydkortet er av type: Hi-definition audio (7.1), 1-optisk og 1-coaxial S Dette forteller oss tilnermet INGEN TING. Ved ren gjetting vil jeg tippe at det er en intel-brikke, men fåglarna vet. Hva slags lydkort er det du har? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det forteller meg en hel del... Det er realtek HD audio din nabb Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det forteller meg en hel del...Det er realtek HD audio din nabb Det kan forsåvidt være Intel også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå