Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har en video på ganske mange minutter som jeg gjerne vil redigere, klippe og lime litt og legge til musikk på. Noen som kan anbefale meg et program som jeg kan gjøre dette med? Jeg er ganske newbie i videoredigering, så jeg trenger ikke noe som er så veldig avansert. Noen? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Adobe Premiere 7 ! Veldig avansert men bra. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Når var det 7 kom ut liksom.... Det er ikke avansert emn er ikke beregna på nybegynnere. skal du ha et newbie program. velg pinnacle Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Starta nylig å redigere med Sonic Foundry Vegas - synes det er knallbra og enkelt!! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan anbefale Ulead Video Studio 6. Mener du kan laste ned en Trial Version. Veldig brukervennlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå