Vikdal Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Her skrives alle kommentarer til Silent Server Cube prosjektet mitt som du kan lese mer om her Endret 4. november 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må snart kreve en liten update Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hehe Kombinasjon av å være syk nok til ikke å gjøre noe skolearbeid + at det er solfylt på verandaen vil nok resultere i at det blir gjort litt idag og at en update kommer i løpet av dagen Hyggelig med en kommentar! Endelig Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Da var det klart for en update. Det kan dere lese mer om her Lenke til kommentar
fysj Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette ser jo lovende ut:) hvor skal du trekke kabler igjennom platen som deler kabinettet i to? Kameraten min har en staff bullterrier han også, og den er.. vel.. VELDIG mye hund på en gang:) litt slitsom, hehe. men det er hann-hund da, har hørt at tispene er litt greiere sånn sett? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg tenkte jeg skulle skjære ut et lite hull i midtplata ved hovekortets nedre høyre hjørne. Her sitter alle sata kontaktene, så det er mest naturlig å plassere det her. Om du tar en titt på tegningen fra Sketchup så kan du se at det er tegnet inn der. Det blir riktignok litt lengere opp enn det er på tegningen da. [OT] Når det gjelder Thea så er det mye fart der ja Hun er enten PÅ eller AV. Ingenting i mellom Akkurat nå er hun AV (sover) [/OT] Endret 7. november 2007 av Nero Burningwr00m Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hullsag over 120mm er ikke egenet til formålet, alt fra 105-117mm er yperlig Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Synes det fungerte fint med 126mm jeg da, men ... Blir riktignok litt for stort, men synes ikke. Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Synes det fungerte fint med 126mm jeg da, men ...Blir riktignok litt for stort, men synes ikke. Ser bra ut:) Du kan jo prøve en 'jeg ønsker meg' liste og se om noen gidder å donnere;) Måtte bare quote posten over siden du synes det er plagsomt Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Da var det tid for update igjen Den finner dere her Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) slettet Endret 19. juli 2009 av blikkbert Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 De er laget i Sketchup. Blir ganske så bra, sant ? Relativt lite med kommentarer her. Er ikke prosjektet mitt noe bra/spennende, eller ? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Da var det tid for update igjen Ikke så veldig stor denne gangen, men det begynner å nærme seg ferdigstillelse. Oppdateringen finner du her Lenke til kommentar
Lagert Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hey.. Er det noe fremgang eller har dette prosjektet også gått i dass Ble det for mye med jobb , eksamen, hund og kone?? eller har du endelig pakka ut xboxen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Har vært litt fremgang ja. Jeg har faktisk hatt maskina oppe og kjøre for testing. Installert Ubuntu osv. Har også tatt et par bilder, men ikke fått skrevet noen update da det ikke har vært så veldig mye å skrive om. Jeg skal visstnok få en pakke i posten fra Netshop idag eller imorgen, og da regner jeg med å få satt det hele sammen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser veldig bra ut denne kassa. Tror nok jeg kommer til å lage meg noe lignende en gang når jeg har litt tilgang på arbeidsplass og verktøy. Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Lite framgang med prosjektet synes jeg:P Ta med en sag, noen planker og litt lim så gjør vi den ferdig etter poker'n Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Heh.. Du sier noe Får vel legge ut en oppdatering så folk får sett hvor fint det har blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå