Gå til innhold

BK: Hoppebilde fra stuen


P1ndy

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg og min annenrangs assistent har tatt noen kung-foo-hoppe-bilder..

 

Prøvde å redigere det, men det gikk dårlig.. Fikk derimot en ganske fascinerende effekt, spør du meg..

 

Lurer da på hva dere synes.. Kanskje dere ikk får noe ut av bildet, men hva vet jeg. Jeg synes det ble en ganske stilig effekt.. :)

 

Vil gjerne ha tilbakemelding!

 

Edit: Legger til en ekstra, svart versjon

post-114404-1194207360_thumb.jpg

post-114404-1194207602_thumb.jpg

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var som sagt ikke meningen å være "stygg" eller negativ mot deg, men synest at det ble litt dårlig pga alle hullene osv. Og prøv med eit kvitt laken, hadde vært tøft å sett resultatet!

Jeg forstår hva du mener..

Likevel var det nettopp dette hullete som jeg likte..

Jeg har bilder med hullfri redigering for å si det sånn, men syntes dette ble litt originalt.. :)

Anyway, thanks

Lenke til kommentar

Hei.. :)

 

Gissan: Greit, er vel ingen tvil i å benekte det.. :ninja:

 

Dere andre: OK.. Kanskje dere har liten kunstnerisk innlevelse og kreativitet, eller kanskje det var et dårlig bilde.. (Evt. en blanding).. Anyway.. Da legger jeg ut et bilde som jeg redigerte som skulle være mer eller mindre "uten hull".. Har ikke fått redigert noe særlig så kunne tenke med å sette et sparkemotiv i en kontekst der personen sparker f.eks. en annen snakkers mann.. Og en ting til, jeg vet at det hullfrie bildet er langtfra perfekt da det var en hastverksjobb i PS forrige uke så det er det ingen vits i å kommentere.. :)

 

Snakkes

post-114404-1194274250_thumb.jpg

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar

Greit, stopp nå.. Jeg må legge meg flat og skyte meg selv.. Pga "voldtekt i PS" (ja jeg hadde dårlig tid, tro det eller ei) så ble ikke bildet bra nok.. Likevel var det idéen jeg ønsket feedback på, og ikke redigeringen. Det viser seg jonå at det er redigeringen dere kicker på så da blir poenget litt borte.. Hva skal jeg si..?

 

:)

 

Edit: Poenget var bare å si at jeg visste godt at redigeringen ikke var bra, men jeg likte idéen..

Endret av Andy-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...