Gå til innhold

Ny, billig og lett bærbar (MacBook?)

kaaasen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Sikler litt på å handle inn en bærbar PC jeg kan bruke til helt enkle saker som å se på (pluss streame til TV) filmer og serier, surfe på internett, mail og den typen "ting". Kommer også til å spille Football Manager 2008 på den, men det eneste spillet krever er endel minne. Design er ganske viktig, og jeg ønsker også at den ikke skal være stor og tung. Har en 5 år gammel Dell Inspiron 8600 som veier 3,3kg eller noe, og den er rett og slett alt for stor og klumpete etter min smak.

Jeg har egentlig mest lyst på en MacBook, men det koster mer enn det smaker. Hovedargumentet mitt for dette er egentlig designet, som jeg synes er lekkert.

Egentlig hadde jeg håpet at det var mulig å få tak i et eller annet som koster rundt 5000 kroner, er liten og lett - og ikke minst ganske fin å se på. Jeg innser at dette mest sannsynlig ikke er mulig, men det er jo også derfor jeg hører med dere her på forumet. Det er kanskje like greit å spare en mnd. ekstra for å kjøpe en MacBook..? Jeg er klar over at ytelsen på "vanlige" bærbare PC-er er bedre enn på en MacBook, men det er et eller annet som gjør at jeg ønsker meg en slik en mye mer...

Hvis det er lignende tråder som kan oppklare litt for meg setter jeg også pris på linker til de trådene.

På forhånd takk!

e

edit: legger ved et spørsmål til.

Jeg har regnet litt på å importere en MacBook fra Apple.com via JetCarrier, for da vil prisen på selve PC-en være rett under 6000 kroner, og inkludert frakt, toll og alle slike avgifter - vil det da heller lønne seg å kjøpe PC-en rett i fra Norge?

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...