solaN - Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) hei alle dere som har skaffet dere fibernett allerede! lurer på om det er noen av dere som har hatt noen problemer med disconnecting fra server osv. Lurer på om jeg skal kjøpe det, men jeg lurer på om det er noe som er problematisk... nevn gjerne hele problemet og hvordan man fikser det og hvor lett det var/eventuelt om det var veldig plundrete. Endret 4. november 2007 av larsern4 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare fordeller med fiber i forhold til alternative kabler som kobber. Eneste minus er kansje at noen leverandører tar godt betalt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hei alle dere som har skaffet dere fibernett allerede! lurer på om det er noen av dere som har hatt noen problemer med disconnecting fra server osv.Lurer på om jeg skal kjøpe det, men jeg lurer på om det er noe som er problematisk... nevn gjerne hele problemet og hvordan man fikser det og hvor lett det var/eventuelt om det var veldig plundrete. Hvilken leverandør? Her i området er det hvetrfall svært få klager og høre på fiberløsningene, uansett er fiber bygget for datakommunikasjon fra dag en, det er ikke en ettertanke på ledninger laget for sveive telefoner o.l som f.eks xDSL er. Igrunn ingenting og tenke på, du får tilbud om og kjøre Rolls Royce så hvorfor sitte igjen i en tråbil? Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 godt poeng bare lurte litt! takker for hjelpen, noen som har noe mer på hjertet, så bare spytt ut! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tror ikke du skal angre å gå over til fiber. Har bare vært fryd og glede siden vi skaffet oss Lyse. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fiber er kos, stabile linjer, gode hastigheter. Du får synkrone linjer, nedhastigheten blir ofte begrenset av opphastigheten hvis du har lav opplastningshastighet, det problemet finnes ikke. Bildene på TV systemet som følger med "Altibox" er glimrende, knallskarpe bilder, god lyd også videre. Etter ett år med fiber fra Altibox (Lokal leverandør; Energiselskapet Buskerud) så er jeg kjempefornøyd, ikke opplevd nedetid, gode hastigheter, gode bilder og IP-Telefoni delen fungerer feilfritt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 nice dette her da, høres ut som at det ikke er noen problemer med fiber da blir det nok css server! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå