guardianpegasus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har innstallert Win XP / VISTA dualboot på min HP dv9232eu. Har fått installert riktige nForce drivere, men jeg klarer fanken ikke å få innstallert skjermkortdriverne. Maskinen har et NVIDIA GO7600 chipset. Når jeg forsøker å laste inn nyeste forceware for Win XP med internasjonal støtte sier den bare noe slikt som "Ingen drivere funnet for din hardware" selv om kortet/chip'en er listet som kompatibel på NVIDIAs webside... Noen tanker eller ideèr? Sitter nemlig temmelig fast i saksa om jeg ikke får installert drivere til XP Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har innstallert Win XP / VISTA dualboot på min HP dv9232eu. Har fått installert riktige nForce drivere, men jeg klarer fanken ikke å få innstallert skjermkortdriverne. Maskinen har et NVIDIA GO7600 chipset. Når jeg forsøker å laste inn nyeste forceware for Win XP med internasjonal støtte sier den bare noe slikt som "Ingen drivere funnet for din hardware" selv om kortet/chip'en er listet som kompatibel på NVIDIAs webside... Noen tanker eller ideèr? Sitter nemlig temmelig fast i saksa om jeg ikke får installert drivere til XP last ned fra hp sine sider. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Har sjekket der også. De har kun Vista drivere for min maskin. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 http://www.laptopvideo2go.com/drivers Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Yay, suksess med 165.01... takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå