Mixy Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hei Da var det på'n igjen ^^ KAnskje ikke det beste tidspunktet, med tanke på at det er søndag, og det nå dukker opp mange nye tråder her i bildekritikken (vanskelig å skille seg ut). Uansett så gjør jeg ett forsøk Jeg liker hvordan gresset (som forøvrig er kunstgress) gløder, og at det ser ut som om løvet nesten svever. ISO 100 1/60s 14mm f/3.5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Likte det veldig godt. Utrolig stiligt hvordan alt lyser opp. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Nydelig! Flott lys. Det som kunne ha hevet bildet var å rendyrke det ved å rydde vekk alt det andre løvet, slik at du fikk et enslig svevende blad på et hav av gress og lys. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Dette var bra ja! Stilig lys og ide! hvilket kamera har du brukt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 Det er mitt splitter nye Olympus E-410 som står bak bildet Takk for gode tilbakemeldinger ^^ Jeg kunne nok ha tatt bort det andre løvet ja, men så ikke på dette som noe bra bilde før jeg kom hjem å så det dessverre. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Dødstøft bilde! Lenke til kommentar
dfens Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Et veldig fint bilde, men lyset i øverste venstre hjørne ble dominerende. Det hadde kanskje ikke vært mulig å få tatt bildet uten at lyset kom med uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå