Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 jeg mente kun at mennesketallet kunne komme til å synke hvis det blir mer homofile enn heterofile, ikke noe med det andre som du nevnte. Om jeg forstår deg rett så mener du at om det blir akseptabelt å være homofil så vil det "smitte" og tilslutt vil det bli masse homofile? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) nei, kun at HVIS det blir like mange homofile som heterofile DA vil folketallet synke. jeg er kun litt dårlig til å forklare enkelte ting Endret 27. november 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 nei, kun at HVIS det blir like mange homofile som heterofile DA vil folketallet synke. Men om det er en naturlig reguleringsmekanisme, så burde man jo egentlig bejuble det. Altså hvis vi blir så mange mennesker at naturen må redusere folketallet, og gjør det ved å frembringe fler homofile (og autofile ) enn hetrofile. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Det mange har vanskelig for å forstå er at homofili ALLTID har vært i blandt oss! Og antallet ØKER ikke bare fordi det er godtatt å være homofil, men flere TØRR (og bør!!) komme frem fra skapet i dag enn for 30 år siden. (Da var homofili straffbart med lov og du risikerte fengsel! Helt utrolig hvor mange liv kristendommen har klart å ødelegge på grunn av denne "hetsen"!!) Det er heller ikke sånn at det er smittsomt å sitte ved siden av en som er homofil på bussen eller at det er farlig å bøye seg ned i dusjen etter såpa når man er på et offentlig bad osv. Homofile må faktisk forelske seg de også og enser de at DU ikke er homofil lar de deg være, så slapp av! Personlig tror jeg at de som hetser dette mest er de som er mest usikre på om de faktisk KAN være homofile selv. De har ikke større selv innsikt virker det som. Faktum er at jeg ALDRI har blitt lagt an på av noen av mine venner (har kanskje noe med at jeg har seks unger...?) og jeg oppfatter de fleste homofile som normale mennesker med reflekterte meninger og synspunkter og ikke som anal fresende monstre... Så den religiøse hetsen mot homofili har ingen rot i virkeligheten i mine øyne og en kan vel si at dette OGSÅ er en del av stats kirkens krenkende overgrep tenker jeg. Homofiles rang er gått opp fra uhyrlige umennesker til annen rangs borgere i kirken.... og det i 2007! Og så lurer folk på hvorfor en ikke vil stå der eller være kristen? Og crazy_man, jeg er IKKE sint på deg eller noe. Mulig du leste det slik, men jeg er ikke det! Ble bare engasjert... Endret 28. november 2007 av strayder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå