Gå til innhold

Visiontek sparker Nvidia rett i trynet!


Gabriel_X

Anbefalte innlegg

Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !!  

:grumpy:

 

Uansett så er det en markedsføringsmessig MEGATABBE av Nvidia å sende ut testkort med denne støyende kjøleløsningen hvis det forholdsvis enkelt går an å lage en merkbart stillere utgave.

 

Tro meg - hoder kommer til å rulle hos Nvidia på grunn av dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror aldri at det blir noen hoder som må rulle,vær klar over at Vpu`en til Nvidia aldri var ment for å kjøre 500 Mhz,men etter sigende 400Mhz.

Og siden de valgte 500 så måtte de ha en kjøleløsning som trakk ca.70 watt varme ut fra kabinettet.Tror selv om at det er noen med bedre løsning på kjølingen som ikke drar varmen ut av kabinette så blir det jæ..ig varmt uten kabinett vifter i bredd at med allerede varme Cpu`er.

Lenke til kommentar
Hallo hem er det som har sagt at det er vifta til nvidia, skjønner ikke helt hva folk hisser seg opp over. Dette er jo verre enn ei lita fjær som ble til ti høns eller hvor mange det var.

 

 

Tror Tom sa noe om det...........

 

 

A further problem is the noise level. The fan produces an incredible racket on par with a vacuum cleaner - there's simply no other way to describe it. You can hear the card even if you're in another room of the house.

 

http://www.tomshardware.com/graphic/200301...orce_fx-05.html

Lenke til kommentar
Et ordentlig grafikk kort, ente det være Radeon 9700 Pro, Geforce FX, R350 eller NV35, så fortjener ikke kortet noe dårligere enn vannkjøling. Og vipps så var støyen borte. :p

 

Enig der,og siden alt blir å gå fortere med tiden og utvikle mere varme så blir det vel eneste løsningen visst ikke Pc`en skal gjøre alt husarbeidet. :lol:

Lenke til kommentar
Et ordentlig grafikk kort, ente det er Radeon 9700 Pro, Geforce FX, R350 eller NV35, så fortjener ikke kortet noe dårligere enn vannkjøling. Og vipps så var støyen borte. :p

 

Sant nok :)

 

Kjører vannkjøling på mitt Radeon 9700pro (og på CPU'n så klart) og det funker kjempefint - den samlede støyen fra maskinen er minimal! Heldigvis passet den vannblokka jeg hadde fra før (brukt på mitt gamle GeForce 3) med bittelitt tilpasninger rett på Radeon-kortet.

 

Venter bare på at flere produsenter skal levere utgaver med vannkjøling ferdigmontert på kortene sine (det er vel naturlig å tro at det kommer noen GeForce FX med denne løsningen ferdig fra produsent) så man slipper å sitte med hjertet i halsen når man 'river av' den originale vifta og eventuelle heatsinker (og selvfølgelig vraker garantien i samme øyeblikk).

 

Sssssssilent but deadly!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...