Gabriel_X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sjekk ut flash-animasjonen på forsiden til Visiontek: http://www.visiontek.com/ De har tilogmed fått med dustbuster-lyden! Visiontek har jo holdt seg til Nvidia de siste årene, men her brenner de virkelig alle broer! Lenke til kommentar
renom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hva i hæælvete er den lyden der ????? GeForce FX ??? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det høres jo ut som en forvrengt flymotor!!!!!!!!! Håper for nvidias sin skyld at det ikke er vifta til FX!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 hva i hæælvete er den lyden der ????? GeForce FX ??? Ligner veldig på de mp3-klippene jeg har hørt av GeForce FX ja - først på 'lavt' turtall som den kjører på i 2D og så 'girer den opp' til max turtall når 3D-applikasjoner startes. Sjekk ut lyden på f.eks. : http://www6.tomshardware.com/graphic/20030...orce_fx-06.html Lenke til kommentar
renom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 herreguud.. er det mulig ?? det kortet høres fææn meg ut som bestemora mi som har astma Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Begynner dere her og om lyden på den vifta til FX gpu'en? Kan dere ikke vente til vi får låvt til å høre det selv før vi eventuelt begynner å syte? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Det er jo stor humor da mann! Jeg mener: At de tør! De må ha et enormt horn (eller ti) i siden til Nvidia når de går for en slik reklame - de har jo vært en av de største leverandørene av både GF2, GF3 og GF4-baserte Nvidia-kort inntil for kort tid siden. Lenke til kommentar
renom Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ja, jeg er klar over det, men jeg mener den ekte lyden av vifta fra tomshardware.com den er så at jeg får nesten vondt, minner meg om min første Athlon med GlobeCool vifte på 49db, om ikke det heter GlobeCool....GlobalWin var det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har du den inni kassa med andre vifter og harddisker tror jeg ikke den støyer så sykt. Men 7db tror jeg neppe noe på Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har du den inni kassa med andre vifter og harddisker tror jeg ikke den støyer så sykt. Men 7db tror jeg neppe noe på Nei det var 27db. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Begynner dere her og om lyden på den vifta til FX gpu'en? Kan dere ikke vente til vi får låvt til å høre det selv før vi eventuelt begynner å syte? Må si meg enig med deg...det kan jo være en lyd fra noe helt annet... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har du den inni kassa med andre vifter og harddisker tror jeg ikke den støyer så sykt. Men 7db tror jeg neppe noe på Nei det var 27db. Så det var en skrivefeil? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Må si meg enig med deg...det kan jo være en lyd fra noe helt annet... GeF: Har et forslag til deg? Må du vise signaturen din i alle postene dine? Til saken: Joda det kan være kortet som bråker så mye, men det spørst hvor de setter microfonen når de måler støyen. Så derfor vil eg vente til eg får høre vifta til FX før eg klager. Er mangen som sa at creative GF4 ti4600 sin vifte støyer, det syns ikke eg at den gjør. :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Så det var en skrivefeil? Nei etter denne linken eg stjal fra b|real så er det faktisk 7db, så da er 27db feil? http://www.gainward.de/gwnewsite/gweurope/..._GF_FX_5800.htm Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Må si meg enig med deg...det kan jo være en lyd fra noe helt annet... GeF: Har et forslag til deg? Må du vise signaturen din i alle postene dine? Til saken: Joda det kan være kortet som bråker så mye, men det spørst hvor de setter microfonen når de måler støyen. Så derfor vil eg vente til eg får høre vifta til FX før eg klager. Er mangen som sa at creative GF4 ti4600 sin vifte støyer, det syns ikke eg at den gjør. :wink: Nei...sånn...fornøyd! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ? Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ?Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !! Joda, men kortene var referansekort fra Nvidia selv, og da bør de jo være sånn noenlunde. Men støyen kommer sikkert til å bli redusert fra andre fabrikanter da de har fått så mye pes ang støy overalt på nettet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ffs det bråket! uæææ! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ?Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !! ...lukter jeg en stor nvidia fanboy her :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå