Gå til innhold

Visiontek sparker Nvidia rett i trynet!


Gabriel_X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med deg...det kan jo være en lyd fra noe helt annet...

GeF: Har et forslag til deg? Må du vise signaturen din i alle postene dine?

 

Til saken: Joda det kan være kortet som bråker så mye, men det spørst hvor de setter microfonen når de måler støyen. Så derfor vil eg vente til eg får høre vifta til FX før eg klager.

Er mangen som sa at creative GF4 ti4600 sin vifte støyer, det syns ikke eg at den gjør. :wink:

Lenke til kommentar

Må si meg enig med deg...det kan jo være en lyd fra noe helt annet...

GeF: Har et forslag til deg? Må du vise signaturen din i alle postene dine?

 

Til saken: Joda det kan være kortet som bråker så mye, men det spørst hvor de setter microfonen når de måler støyen. Så derfor vil eg vente til eg får høre vifta til FX før eg klager.

Er mangen som sa at creative GF4 ti4600 sin vifte støyer, det syns ikke eg at den gjør. :wink:

 

Nei...sånn...fornøyd!

Lenke til kommentar

jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ?

Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !!

:grumpy:

Lenke til kommentar
jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ?

Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !!  

:grumpy:

 

Joda, men kortene var referansekort fra Nvidia selv, og da bør de jo være sånn noenlunde. Men støyen kommer sikkert til å bli redusert fra andre fabrikanter da de har fått så mye pes ang støy overalt på nettet.

Lenke til kommentar
jeg mener nå at man burde vente med å klage til man har fått kortet i hus. Hvilken levrandør var det kortet fra som ble testet med en fly motor ? Kan det tenkes at f.eks Gainward, ASUS osv har litt stillere vifter på ? Truuuuuuuu ?

Så se te h**** å slutt å klag til noen har fått testet kort fra forskjellige levrandører. !!  

:grumpy:

 

 

...lukter jeg en stor nvidia fanboy her :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...