BlastFM Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg skal bygge en pc i et Lian Li Cube Case. Jeg har regnet meg frem til at det kommer til å være 13stk 120mm vifter. Hvordan skal jeg få strøm til alle disse. Det er kun 7 utganger på hovedkortet. mvh Jon Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan kjøpe overgang fra 4 pin til 3 pin, eller en splitter. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har 9 vifter i min PC og snurra alle ledningene sammen vha. torix vrihylser med en molexplugg og plugga det hele til. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) En strømforgrener funker også bra. Hvis du løsner de to skruene så løsner den slik at du slipper å feste den i en PCI-port. Det som er fint er at du slipper å forlenge kablene ytterligere, også er det plass til 6 på én 4-pins molex. Endret 6. november 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du får heller kjøpe deg en viftestyring eller en Y-split. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå