AnaXyd Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Heisann! Driver å prøver å laste opp litt forskjellig ting som osCommerce og Joomla! på siden min, men det tar jo år via FTP på linja mi. Det henger seg opp, tar lang tid og er nesten håpløst. Derfor lurer jeg på om det er mulig med noen enklere løsninger? Eventuelt laste opp en zippet mappe, og bruke et program på serveren som unzipper det på riktig sted. Finnes dette? Eller er det enklere og bedre løsninger? Takker for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Om du har tilgang til shell på serveren er det mulig å laste opp tar.gz-filen, logge inn via ssh og pakke ut filen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 tjah ftp er det beste jeg har brukt til slikt med du har jo torrents f.eks. eller winscp men det er mer som ftp igjen Lenke til kommentar
semafor Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Opplever du et ustabilt forhold mellom deg og FTP-server når du laster opp mindre filer, er det bare til å lage en transfer queue i en god FTP-klient, som f. eks. http://smartftp.com Du kan på hvilket som helst pkt fortsette en avbrutt nedlasting. Dette er som oftest den beste måten å bruke FTP når større mengder data skal lastes opp, i forhold til direkte opplasting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå