Gå til innhold

Bidrag fra brukere på hw.no.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opprett en egen liten avdeling på den linja øverst hvor det står Anbefalinger, Bruktmarked, Forum, Guider osv, kalt "Brukerens egne Erfaringer" eller noe slikt. Der kan en eller to personer ha ansvaret for å sjekke alt som kommer inn, at det er seriøst og bra skrevet. Hvis ikke blir det ikke tatt med. Så kan alle sende inn engne anmeldelser og slikt der.. Hadde sikkert vært fett nok det.

Lenke til kommentar

Synes det av og til er noen mangler i reviewene, har f.eks kjøpt et suntek kabinett som var testet her på hw.no... Etter å ha brukt kabinettet selv så vet jeg at det har dårlige egenskaper når det kommer til kjøling, ettersom det er bare en plass å sette inn vifte (bak) og ikkenoe luftehull for å slippe inn luft i resten av kabinettet, så selv om man setter inn en vifte, så oppnår man stort sett bare støy og ikke kjøling pga overtrykk/undertrykk som dannes.

(Problemet med dårlig ventilasjon fikset jeg greit med å sette en vifte ved pci slotene, slik at jeg fikk to vifter, en som blåser inn og en som blåser ut. Dette funker bare hvis man ikke bruker noen i/o kort da.. Finnes også vifter som får plass i en pci slot som kunne vært et alternativ, men mest sannsynelig mer bråkete, jeg bruker en 92mm zalman 20db vifte)

Det er også gjort obs på at høye i/o kort ikke blir festet skikkelig i testen, men det har de fikset på kabinettene som er levert, de kommer med et spor for høye i/o kort, så de får helt fint plass.

Mailet dette til den som hadde gjort review'et og synes godt slike opplysninger fra lesere kunne vært tatt med som en oppdatering fra leser elns, det er jo vesentlig informasjon som mangler.

Lenke til kommentar
Opprett en egen liten avdeling på den linja øverst hvor det står Anbefalinger, Bruktmarked, Forum, Guider osv, kalt "Brukerens egne Erfaringer" eller noe slikt. Der kan en eller to personer ha ansvaret for å sjekke alt som kommer inn, at det er seriøst og bra skrevet. Hvis ikke blir det ikke tatt med. Så kan alle sende inn engne anmeldelser og slikt der.. Hadde sikkert vært fett nok det.

Er det ikke det man delvis har forumet til da?

Kan nok si med stor sikkerhet at det ikke blir en egen redaksjonell side hvor hvem som helst kan legge ut sine meninger om produkter de har. Hvis noen har noen meninger de vil formidle til andre kan de enten bruke forumet, legge inn erfaringer i prisguiden eller eventuelt sende en mail til Håvard med en ferdigskrevet test og spørre om det er noe som ville være aktuelt å legge ut som en egen artikkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...