Gå til innhold

Tekken blir film

Exclusive

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen :wee:

Og som ... Dead Or Alive? :blink:

Hey! Jeg så gjennom DOA minst 3-4 ganger! :dribble: Tekken har vel ca like mye T'n A potensiale, minst!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jaha? Uten tvil? Tror dette blir rå-ræva.

Det er en film basert på et spill uten handling, som kun handler om å sloss. Med den innstillingen er det klart du ikke vil like den, her må du gå inn med de riktige forventningene.

Tekken har da handling. Riktignok en syltynn enn, men fortsatt noe som kalles handling.

Lenke til kommentar
Hva med Arnold som Jack? Jet Li burde vell klare law.

Jepp, perfekt! :)

Etter Terminator burde det gå glatt etter at han har blit kvitt guvernør-fettet han har lagt på seg :p

Men...HHHEEELLLDDDIIIGGGVVVIIISSS er det ikke Uwe Boll som regisserer :!: Alone in the Dark var ren piss! GULBRUN MORGENPISS!!! Måtte bare se den for å en forestilling om hvor dårlig en film kan bli. Dessuten er alle tre spillfilmene hans listet opp under topp 100 verste filmer på IMDB.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg ikke spilt Tekken siden jeg spilte det på sånn funky arcade-sak jeg mata med tiere, men jeg ser likevel frem til denne filmen.

Jeg syntes både SF, MK og DoA var bra filmer som jeg gjerne drar frem og ser igjen og igjen, og jeg tror det samme kommer til å skje med denne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...