Batnobbit Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Trodde Tekken var film? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Trodde Tekken var film? Det er bare kommet en animert film. Dette vill bli en live-action film. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den blir uten tvil veldig bra. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaha? Uten tvil? Tror dette blir rå-ræva. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jackie Chan MÅ jo bare spille Lei. Steven Segal bør spille Beak, og Bruce Lee burde gjennopplives til å spille Law. Men seriøst. Jackie Chan likner sinnsykt på Lei. Samme med Steven Segal og Beak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jaha? Uten tvil? Tror dette blir rå-ræva. Det er en film basert på et spill uten handling, som kun handler om å sloss. Med den innstillingen er det klart du ikke vil like den, her må du gå inn med de riktige forventningene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen Og som ... Dead Or Alive? Hey! Jeg så gjennom DOA minst 3-4 ganger! Tekken har vel ca like mye T'n A potensiale, minst! Endret 7. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hahahahahahaha! Tekken er dritfett spill! Men, det er litt ensformig til å bli film... Men de har jo de introfilmene til hver person... de er jo litt kjedelige, men det kan hende noen liker det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaha? Uten tvil? Tror dette blir rå-ræva. Det er en film basert på et spill uten handling, som kun handler om å sloss. Med den innstillingen er det klart du ikke vil like den, her må du gå inn med de riktige forventningene. Tekken har da handling. Riktignok en syltynn enn, men fortsatt noe som kalles handling. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med Arnold som Jack? Jet Li burde vell klare law. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med Arnold som Jack? Jet Li burde vell klare law. Jepp, perfekt! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med Arnold som Jack? Jet Li burde vell klare law. Jepp, perfekt! Etter Terminator burde det gå glatt etter at han har blit kvitt guvernør-fettet han har lagt på seg Men...HHHEEELLLDDDIIIGGGVVVIIISSS er det ikke Uwe Boll som regisserer :!: Alone in the Dark var ren piss! GULBRUN MORGENPISS!!! Måtte bare se den for å en forestilling om hvor dårlig en film kan bli. Dessuten er alle tre spillfilmene hans listet opp under topp 100 verste filmer på IMDB. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 tviler på at denne filmen kommer til å slå an, men må jo selvsagt ses iog med at det er et så bra spill Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hey, de klarte det med Street Fighter, De klarte det med Mortal Kombat og de klarte det med Dead Or Alive. Hva er det egentlig som tilsier at de IKKE skal klare det med Tekken? Og til dem som ikke forstår sarkasmen: Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Handlingen i filmen bør handle om Heihachi og resten av de Kazuma folket, i tillegg til de andre "store" Kan bli en litt kul film da, for oss som har spilt igjennom nesten alle Tekken spillene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har jeg ikke spilt Tekken siden jeg spilte det på sånn funky arcade-sak jeg mata med tiere, men jeg ser likevel frem til denne filmen. Jeg syntes både SF, MK og DoA var bra filmer som jeg gjerne drar frem og ser igjen og igjen, og jeg tror det samme kommer til å skje med denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå