Exclusive Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/01/516906.html http://www.imdb.com/title/tt0411951/ Hva syntes folket om dette da? Selv har jeg en liten følelse av at det kan bli en bra film, men det er vell mest fordi jeg er en stor Tekken fan og likte anime filmen ganske godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen Og som ... Dead Or Alive? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen Ja huff. Det kommer helt sikkert til og gå den veien, men jeg har fortsatt et lite håp om at det blir bedere en som så. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hmm, bare jeg som synes Street Fighter filmen er helt konge? Jada, jada - den suger jo hardt. Men likevel, faen så artig det er å se den! Van Damme kicks asses i den drakta der? Nok til å få enhver soldat til å tenke på sin seksuelle legning. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare de får med Lateef Crowder som Eddy Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har en følelse av at den blir ca like "vellykket" som "Street Fighter"-filmen. Kanskje like vellykket som "Super Mario"-filmen Du glemte Mortal Kombat filmene:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "Glemte" eller "fortrengte"... To sider av samme sak Det er svært få spill som klarer å ta steget over på lerretet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Med glimt i øyet kan dette fort bli en film verdt å se. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Blir sikkert bra dette, men lurer på hvordan handlingen kommer til å bli.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dette blir garantert en elendig film, kunne de ikke bare animere en film? :| Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Veldig skeptisk. Kan ikke si jeg har noe særlig tro på dette. Men samtidig er jeg stor fan av Tekken-serien, og kan fort ende opp med å like den. Kommer egentlig an på historien, hvilke karakterer de har tenkt å ha med, og ikke minst hvem som spiller dem. En animert film hadde nok vært lettere å få til bra. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er enig i at å filmatisere spill er en vanskelig sak. For å gjøre det til en suksess kreves det dyktige regissører, manusforfattere og skuespillere. Silent Hill har ikke blitt nevnt her, og må si at så skuffet har jeg aldri blitt. Har selv sett på animasjonsfilmen til Tekken og den var ganske bra faktisk. Men hvor har det blitt av del 2? Filmen sluttet helt brått da det var mest spennende. Noen som vet om det ble laget en del 2? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det ble bare lagd en anime film. Den solgte vell egentlig ikkke så mye så de ble ikke noen oppfølger til den. http://www.imdb.com/title/tt0272880/ Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ingen Hwoarang? Det ekke Tekken uten fyren! Uansett er jeg skeptisk til spill-til-film opplegg. Nevner bare Resident Evil-filmene, Doom, Alone In The Dark, Silent Hill... det når aldri opp.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hwoarang var jo han feteste da! Får bare pøse på med en lettkledd Christie (?) i en skikkelse av Jessica Alba eller noe da. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hwoarang var jo han feteste da! Får bare pøse på med en lettkledd Christie (?) i en skikkelse av Jessica Alba eller noe da. Da er jeg en potensiell seer til denne filmen! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ingen Hwoarang? Det ekke Tekken uten fyren! Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis de har med Jackie Chan og/eller Tony Jaa så blir nok hvertfall kampscenene gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå