Steinjorgen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg skal kjøpe Yarisen til en bekjent, og vi prøver å finne listeprisen. Sett på vognkortet og der står det Yaris 1.0 T1 Gått 35 000 3 dørs 2001 modell. Men finner ikke ut om det er Sol eller Terra osv. Noen som kan hjelpe? Eventuelt med forslag til en rettferdig pris. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du har reg nr kan du gå på mekonomen.no og sjekke ut bilen der tror jeg. Hva er bilen din verdt? http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523 Lenke til kommentar
Steinjorgen Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du har reg nr kan du gå på mekonomen.no og sjekke ut bilen der tror jeg. Hva er bilen din verdt? http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523 Fikk svar Toyota Yaris P1.. Men finner kun navn som Yaris, Sol, Terra osv når jeg ser meg rundt på nettet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sol, Terra og Luna (vet ikke om Yaris ble levert med Luna) er betegnelse på utstyrsnivået, elektriske vinduer og den slags. Er det ikke noe logo på bakluka til denne Yarisen din? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sol, Terra og Luna (vet ikke om Yaris ble levert med Luna) er betegnelse på utstyrsnivået, elektriske vinduer og den slags. Er det ikke noe logo på bakluka til denne Yarisen din? pleier ihvertfall og være det.. bilde av en Måne eller sol Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Med navn som Luna, Terra og Sol sier det seg kanskje selv at symbolene er nettopp månen, jordkloden eller sola ... Endret 5. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Med navn som Luna, Terra og Sol sier det seg kanskje selv at symbolene er nettopp månen, jordkloden eller sola ... ække sikkert alle som er gode på latin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå