presaeg Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har et problem med xbox 360'en min!! Når jeg spiller spill hender det at den fryser seg og jeg må restarte maskinen Jeg tror det har noe med at varmen og tett luft er grunnen?! Noen andre som har eller har hatt dette problemet? gi råd plz! -Cato Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Flere som må sende inn maskinen på grunn av den henger seg opp. Lenke til kommentar
presaeg Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hvem leverer man den til da? og hvor lang tid tar det før man får den tilbake? BTW. vet du hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Man ringer MS Support, DHL leverer man til, tar ca 2-4 uker. Problemet er kjent, men jeg veit ikke hva det er. Prøv å test litt mer. Lenke til kommentar
presaeg Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det å ringe MS og få DHL til å hente den er jo latterlig av MS.. Hadde vært mye bedre om de hadde avtaler med kjedene som selger konsollen om at de skal sende den inn til MS, så slipper man å snakke med folk over telefon som ikke forstår hva du sier.. I det minste kunne de hatt egen Scandinavisk/norsk support for denne typen hendvendelser. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan få butikken du kjøpte den hos til å sende den inn for deg, men problemet er at det tar lenger tid fordi det blir en ekstra mellommann. Derfor blir man oppfordret til henvende seg direkte til MS. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Sendte inn min en gang på grunn av den hang seg opp hele tiden. er nok det beste Og får sansynlig vis min igjenn i morgen, men det var en annen, den 3 boksen faktisk^^ Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Min boks dreiv å hang seg opp en del. Så kom Red Rings of Death......... Spiller du mer kommer nok RRoD tilslutt hos deg også Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er i alle fall ikke mulig at den fryser på grunn av varmen. Den varmer seg vel heller vil eg tru. Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har det samme problemet, har hatt xboxen i kanskje 3 mnd. Den har gjort det 3 ganger til nå, er det vits å levere den inn da? Har det samme problemet, har hatt xboxen i kanskje 3 mnd. Den har gjort det 3 ganger til nå, er det vits å levere den inn da? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kan vel eventuelt vente en stund til og se om den begynner å fryse mer regelmessig. Du kan vel eventuelt vente en stund til og se om den begynner å fryse mer regelmessig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe tror nok ikkje det er nødvendig og lever inn på grunn av noen få ganger. Helelr viss den fryser mange ganger daglig og slikt. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Min boks dreiv å hang seg opp en del. Så kom Red Rings of Death......... Spiller du mer kommer nok RRoD tilslutt hos deg også Er nok redd det stemmer.I helgen begynte min også å fryse,opptil flere ganger i timen.Så forsvant tvbildet og mens jeg sjekket kablene komm rrod.Trøstet meg med at det var første gang på 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå