venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 åssen lysdioder brukes der? noen som har gjort det? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 trenger og vite hvor mye spenning de diodene tar er det 3,6V? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 fikk et tips om at det er 5V noen som vil bekrefte dette? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Speningen LED'ene får kommer ann på HK'et, du kan bare måle der, mener å huske at jeg kom fram til 3V eller no sånt. Hvis du skal måle ville jeg ikke målt direkte på pinnene på HK, hvor det er lett å kortslutte de, men det går jo greit hvis du er stø på hånden da. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Speningen LED'ene får kommer ann på HK'et, du kan bare måle der, mener å huske at jeg kom fram til 3V eller no sånt. Hvis du skal måle ville jeg ikke målt direkte på pinnene på HK, hvor det er lett å kortslutte de, men det går jo greit hvis du er stø på hånden da. Med et skykkelig Multimeter er det ikke vanskelig, jeg målte i fjor, å fant ut at det var ca. 3v.. eller noe sont! ;D Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg bytta ut led'ene på mitt chieftec-kabinett med slike leds. Kjøpte en blå, og en hvit uv-led fra 3DfxCool og de passa helt perfekt. Aner ikke hva voltstyrken fra hk'et er, men jeg tok en bråsjanse på at det ville fungere, og det gjorde det Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 jeg har bestillt 4,9V LED's. håper de funker. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 funker sikkert, men blir kanskje litt svakere lys Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 funker sikkert, men blir kanskje litt svakere lysja, litt kjedelig det da men funker sikkert greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå