Korpmettaren Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nettopp fått en tidlig julegave av Eplefe som lyder så masse som dette: Billett til Dimmu Borgir til tirsdag weeeee! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg får jo reise til Oslo og møte deg og de andre igjen, og det er jo kjempekos =D Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg veeet:D *pjuske veldig masse på eplefe som mot alle odds klarer å skaffe billett til meg* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er et geni, det er lov å forgude meg. Men! Spøk til side. Det er kun på grunn av at jeg fikk billett selv at jeg i det hele tatt sleivet over sjansen til å finne en til deg, da. Miih =D Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kremt. Hahaha. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bah, heldig små drittunger jaja, satser på en forrykende konsert, grattis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå