Agrostar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Volvoen er min 93-modell som har gått 213.000km Strøken, ikkje noko rust eller bulkar 5-trinnsgirkasse 2,3L innsprøytning på 136hk Ellers i fin stand Skal kjøpe den av ein familie som er god og gammal venn av familien vår. Gledar meg til me skal hente den. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Enten har du vanlig b230f motor med 116hk, ellers så har du fx eller fb. Sjekk bakluka for rust. Mener å huske å ha sett b230fk i '93mod sedan ihvertfall. Greit med nye 240'er at det er injectionmotor, dermed lavere bensinforbruk Stressis: Hvor mye gir du for den? Endret 2. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Veit ikkje heilt kor mykje eg gir for den. Har ikkje pratt pris Men det blir vel rundt 20.000 eller mindre kanskje. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer da Men vær så snill ikke gjør den harry med masse jalla styling å drit! Gjør den strøken, så mange harry 240'r at jeg blir imponert hver gang jeg ser en strøken Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takker Nei her skal me ikkje ha noko jallastyling. Hvis eg skal style den så skal det gjerast skikkeleg. Men ein Volvo 245 med 136hk er jo tøff nok i seg sjøl Den hadde stått i eit halvt år når eg skulle prøve den og det var 1,5 minusgrad. Par omdreiningar på startaren og den starta og gjekk så fint så. Volvo Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er bra! Bilen høres jo knall ut! Eneste grunn til at jeg ikke vil ha 240 er harryfaktoren, noe som egentlig er veldig synd. Men en stilren 240 liker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå