Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Googling gav ingen hjelp da artikler her tilsynelatende kun foretok seg fremmedlegemer som blokkerer luftveier. Jeg har spist en smågodt-ting (jordbærformet-vingummi med sukkerstrø, om noen skulle lure). Til tross for min tygging før svelging virker det som om det er en bit av denne godtetingen som har satt seg fast i svelget. Det kjennes ut som om godtetingen befinner seg halvparten nedi halsen. Kjedelig da hverken brekning eller spising av mat kjennes ut til å hjelpe. Når den heller ikke med finger. Det er neimen ingen nødssituasjon heller, så jeg drøyer med å ringe til lege. Lurer bare på om noen her har noen forslag til hva som kan hjelpe meg. Takk Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Burde den isåfall ikke løse seg opp etterhvert? Siden det er vingummi, eller hur? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det vil løse seg selv. Litt irriterende sikkert. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bestemoren min sliter med dette, og hun drikker alltid en flaske farris når det skjer. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 jeg kledde halsen min med brunost engang, det gikk over etter en god stund. Kanskje det hjelpter å drykke mye varm drikke..? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det værste er jo flatbrødbiter eller skarpe potetgullbiter i halsen, dæven det er ondt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 det skjer faen meg hver eneste gang jeg spiser gullerøtter.. Faen meg fakta å ^^ Gjør jæævlig vondt! det gnager! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Drikk mye vann, det kan kanskje hjelpe litt på å få biten ned. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Globulus Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den løser seg nok opp. Jeg husker jeg skulle henge en plakat på veggen da jeg var liten, og hadde noen knappenåler i munnen, så klarte jeg på mystisk vis å få en nål i halsen og deretter ned i høyre lunge. Den løste seg ikke opp selvfølgelig, så da ble det sykehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå