DFLW Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Til eiere av HP 8710w som har oppgradert fra 1 til 2 minne brikker. Ser at "student" maskinen på mpx kommer med 1x2gb minne, går ut fra at maskinen yter bedre med 2 brikker. Har noen testet og sett hvor stor forskjell det er? Og viss dere har kjøpt 1x2gb ekstra med minne hvor har dere kjøpt det og til hvilken pris? Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Til eiere av HP 8710w som har oppgradert fra 1 til 2 minne brikker. Ser at "student" maskinen på mpx kommer med 1x2gb minne, går ut fra at maskinen yter bedre med 2 brikker. Har noen testet og sett hvor stor forskjell det er? Og viss dere har kjøpt 1x2gb ekstra med minne hvor har dere kjøpt det og til hvilken pris? Svært liten forskjell (det var under 100 poeng i 3DMark06). Dersom du ikke har en grunn til å kjøpe det (virtuelle maskiner, bilde/video-redigering etc...) så ikke tenk på det før behovet skulle dukke opp. Jeg kjører noen virtuelle maskiner, så da ble det nødvendig. Jeg betalte ca 1100,- hos MPX. Olav Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ok, takk for raskt svar. Da venter jeg og ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå