Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.


Anbefalte innlegg

husk at han trenger bare ett sett med mats, etter det bytter han jo item for mats. og har han farmet "den skjeldne" pattern, så burde han ikke synes at det var noe pes i farme ett sett med mats til det også, deretter er det ez mode. minste man kan forlage av sin crafter. slik har jeg gjort det siden jeg var 60, dog i disse dager blir det lite servicecrafting på meg fordi jeg har engi ;)

det er jo mange som kjøper hele greia for gull, uten å levere mats. skal man ike selge til dem eller få dem til å skaffe mats?

Slik epic patterns dropper ofte når du minst venter det, + mange raid dropps. Jeg har tailoring og kan lage en del gode epics, men jeg gidder ikke å farme mats time etter time, det får de som skal ha itemn gjøre ;) Allikevel betyr ikke det at du ikke kan stole på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har de satt den opp til sånn som US har hatt det en stund, mye strengere enn tidligere. \o(

 

World of Warcraft is intended to be a fun and safe environment for our players to enjoy themselves, and being scammed can potentially negate hours of hard work that has gone into a character. Scamming is viewed as an anti-social action, and is not something which is within the spirit of the game - while item and gold security does ultimately fall down to the responsibility of the player, we wish to make it clear that attempts to purposefully spoil other’s fun in this way will not go unpunished.

 

As a direct result of player feedback, we are introducing some changes to our scam policy. These changes will take effect with the introduction of patch 2.3, and you can find them at:

 

http://www.wow-europe.com/en/policy/scam.html

 

Below is a brief summary of the main changes to the policy:

 

Harsher punishment of scammers

Previously we have only sought to take action against players who were persistently scamming others. With the changes in our scam policy, players who choose to scam others out of items and gold can face action against their account, even for a first offense! As with any other policy violation, repeated offenses of the same nature will lead to harsher consequences for the offending account.

 

Investigations into item and gold loss

While previously we did not investigate or reimburse any item or gold loss incurred as a result of an in-game scam, we will now investigate fully all losses, and if we are able to verify your particular case, we will try to assist with the return of any lost items or gold. Please note that due to the large amount of variables involved in verifying in-game scams, reimbursement of items and gold is not guaranteed. Please be aware that while we will try to assist players whenever possible, each case is viewed on an individual basis - if it is deemed that a player is being overly careless with the security of their items and gold, then we may review our decision to assist with such cases for that player’s account.

 

Horray.

 

sorry lord myrrah.. tid for endringer!

Lenke til kommentar
Jepp.. Kan ikke stole på dem.. .Ofte guild-hoppere og ninjaer.. pluss.. ikke noe positivt for et (seriøst) guild å bli assosiert med slike.

Personelig liker jeg å bli kjent med personen før jeg dømmer han for noe av det der =)

Og mine erfaringeringer strider mot de anklagene der.

 

 

Og nei, jeg sier ikke at scammers er verdens mest vidunerlige mennesker, jeg sier bare at selvom de scammer er de ikke nødvendigvis drittsekker ellers.

 

Jeg vil nå si at de er 100% drittsekker siden de scammer.

Seriøst.. Ikke prøv å forsvar en handling som ødelegger for andre.

Lenke til kommentar
Sorry person som jeg ikke orker å scrolle for å se på navnet til. Les tråden på nytt.

bra svar.. ??

Dritbra svar. For om du leser tråden kommer det frem at jeg har sluttet å scamme. Forøvrig er det år siden.

 

Jeg vil nå si at de er 100% drittsekker siden de scammer.

Seriøst.. Ikke prøv å forsvar en handling som ødelegger for andre.

Du får si det du da. Også får (både in-game og irl) vennene mine mene noe annet.

Lenke til kommentar

Kommentaren var fortsatt helt bak mål.

Om jeg alltid er en scammer så er det aldri tid for endringer, er det? En liten endring i policien vil vel ikke stoppe meg om en scammer alltid er en scammer? Om jeg allerede har sluttet så trenger jeg ikke å endre en dritt, gjør jeg? Eller mener dere at jeg må begynne igjen fordi det har blitt ulovlig? Forklar meg, akkuratt hva er det jeg må endre?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Kommentaren var fortsatt helt bak mål.

Om jeg alltid er en scammer så er det aldri tid for endringer, er det? En liten endring i policien vil vel ikke stoppe meg om en scammer alltid er en scammer? Om jeg allerede har sluttet så trenger jeg ikke å endre en dritt, gjør jeg? Eller mener dere at jeg må begynne igjen fordi det har blitt ulovlig? Forklar meg, akkuratt hva er det jeg må endre?

 

Har du betalt tilbake/gjort opp for deg i forhold til de du har scammet noen gang?

 

Videre.... du sier du har sluttet.. hvorfor?. Syns du egentlig at det er en kjip ting? I så fall, hvorfor syns du det er helt greit at "kompisene" dine holder det gående?

 

Eller er det bare at du ikke har hatt anledning i det siste, men hvis en eller annen stakkars "tulling" stolte på deg så ville du lurt ham igjen?

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å gjøre opp for meg. Jeg mener jo ikke at det er noe galt i det, gjør jeg? Og jeg tviler sterkt på at jeg blir banna for noe som var lovlig når jeg gjorde det for to år siden. Med en annen account.

 

Fordi jeg tjener nok gull på heroics. Har 3000g (2300 lånt bort) og epic flyng. Trenger ikke mer.

 

Nå har jeg svart på spørsmålene dine, svar meg på mine.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Selvom en voldtektsmann har sluttet å voldta så vil han alltid være en voldektsmann, samme som at en drapsmann vil alltid være en morder selvom han har sluttet.

For en jævlig dårlig sammenligning xD Om jeg stjal en tyggis når jeg var 5 år, gjør det meg til en hardbanka kriminell idag da?

 

Din også siden du ikke regnes som en hardbarka kriminell i utgangspunktet for å stjele en tyggis. Men joda, kan godt hende du har et poeng, men så lenge han ikke har levert tilbake matsa eller gjort opp for seg på en annen måte så vil jeg si han fortsatt er en scammer.

Lenke til kommentar
Fordi jeg tjener nok gull på heroics. Har 3000g (2300 lånt bort) og epic flyng. Trenger ikke mer.

Med andre ord.. veldig passende "en gang scammer, alltid scammer". Du har bare ikke hatt behov for å lure noen på en stund.

So? Betyr ikke at jeg skal endre på noe some helst på grunn av de nye regelene.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
So? Betyr ikke at jeg skal endre på noe some helst på grunn av de nye regelene.

Nei. Typen din endrer seg nok ikke før det skjer av egeninteresse. Og så lenge du ikke blir scammet selv så hvorfor skal du bry deg om hva "kompisene" dine gjør?

 

Ville du syns det var greit om du ikke fikk tilbake de 2300 du har lånt bort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...