Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.

Anbefalte innlegg

Det du sier er altså at du driter i alt og andre så lenge du får dine epics. Det bekerfter hvertfall mine fordommer. Men fair enough, folk er forskjellig

Det er fremdeles helt fantastisk at du konkluderer med at "ofre" er ute av stand til å raide effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du sier er altså at du driter i alt og andre så lenge du får dine epics. Det bekerfter hvertfall mine fordommer. Men fair enough, folk er forskjellig

Det er fremdeles helt fantastisk at du konkluderer med at "ofre" er ute av stand til å raide effektivt.

Hvor sier jeg det?

Jeg sikter vel mest til de som jeg scammet, jeg lagde en level en alt og sa at jeg hadde 300 [proffesion] (pre-bc) og folk ga meg mats og noen ganger til og med fee. Vært så snill, ikke kom her og si at du tror de jeg scammet kommer til å downe Illidan med det første.

Smeagoldfish, din er erfaring er jo ikke akkuratt kroneksempelet på hva jeg tenker når noen sier scam.

Lenke til kommentar
Om det går i holdninger eller krangler vet jeg ikke, jeg gikk kun utifra at det var en krangel etter å ha lest en linje. Bastant å komme her med "kranlge over et spill", men jeg har ærligtalt ikke tid eller lyst til å lese igjennom en WoW-tråd, eller annet spill for den saks skyld.

Vi ser dette her...

Lenke til kommentar
Jeg sier at folk som blir scammet er idioter. Derfor tar jeg ikke inn dem. Jeg sier at jeg ikke vet om scammere er idioter, derfor tar jeg inn dem og tester selv. Og jeg ser på det som en selvfølge at jeg da kicker personen om det skulle vise seg at vedkommende er en idiot.

så du sier at scammere må testes om de er idioter, mens de som blir scammet uansett er idioter, det er rimelig dobbeltmoral. når noen gjør noe så stygt og umoralsk mot en annen spiller sier det veldig mye om personen, nå mener jeg hovedsakelig de som har scammet flere ganger. Bare tenk, hadde de gjort dette i RL hadde de fått fengselstraff/bøter.

det er sånne som deg som gjør scamming blir tolerert i spillet og kan fortsette, men hva skal man forvente av en som scammer selv..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Hvor sier jeg det?

men det forandrer ikke at jeg mistenker raskere progress med en slu scammer enn en naiv idiot som kan oppgradere gearet sitt med craftables. Og når det kommer til stykket er det det dette handler om, hvor tidelig jeg får lagt meg.
Lenke til kommentar

Veldig enkel fremgangsmåte:

1: Helst få hjelp fra folk som har vært i guilden ei stund eller rett og slett venner

2: Om du nå finner en random, så går du inn på armory på wow-europe.com og sjekker at han først og fremst har høy nok skill til å lage det du skal ha. Og sjekk guild og gear. Jo bedre spiller han/hun er, jo mindre sannsynlig er det at du blir lurt.

spilt siden wow kom, ofte brukt randoms, og aldri blitt scamma :)

Lenke til kommentar
så du sier at scammere må testes om de er idioter, mens de som blir scammet uansett er idioter, det er rimelig dobbeltmoral. når noen gjør noe så stygt og umoralsk mot en annen spiller sier det veldig mye om personen, nå mener jeg hovedsakelig de som har scammet flere ganger. Bare tenk, hadde de gjort dette i RL hadde de fått fengselstraff/bøter.

det er sånne som deg som gjør scamming blir tolerert i spillet og kan fortsette, men hva skal man forvente av en som scammer selv..

"Dobbeltmoral er dobbelt så bra." Ingen som kan nekte for at jeg er en fordomsfull hykler.

Det er de som blir scammet som gjør at de som scammer kan fortsette. Og jeg bryr meg da virkelig ikke om det blir tolerert elelr ikke, spillr ingen rolle for meg.

Hvor sier jeg det?

men det forandrer ikke at jeg mistenker raskere progress med en slu scammer enn en naiv idiot som kan oppgradere gearet sitt med craftables. Og når det kommer til stykket er det det dette handler om, hvor tidelig jeg får lagt meg.

Siktet til det første, "Det du sier er altså at du driter i alt og andre så lenge du får dine epics. Det bekerfter hvertfall mine fordommer. Men fair enough, folk er forskjellig"
Lenke til kommentar
Å påstå at den som blir scammet er idioter er helt bak mål. Som du sier, at en level 1 character kommer og fikser ting ... Hadde jeg vært JÆVLIG uoppmerksom, så ville ikke jeg lagt merke til det. Og scamming er og blir "ulovlig" uansett om han du scammer er idiot eller ikke. Så hold kjeft.

Du tar feil. Så hold kjeft.

A scam in-game is acquiring items or any other property (though all data on the World of Warcraft service is the property of Blizzard Entertainment, we use the term “property” to describe characters, items, and in-game currency) from another player through misinformation, confusion or fraud (Scamming). In short, using any sort of deception to gain at another’s expense.

Example:

Trying to get an item from another player by claiming he will get it back with an enchantment

We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. In short, don’t give items to players that you don’t know! However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken.

:fun:

kilde

Lenke til kommentar
Å påstå at den som blir scammet er idioter er helt bak mål. Som du sier, at en level 1 character kommer og fikser ting ... Hadde jeg vært JÆVLIG uoppmerksom, så ville ikke jeg lagt merke til det. Og scamming er og blir "ulovlig" uansett om han du scammer er idiot eller ikke. Så hold kjeft.

Scamming in-game er jo helt lovlig.

WoW er et rollespill, om jeg velger å spille karakteren min som en tyv og løgner så har jeg da all rett til det. Det er ett spill tross alt :)

Lenke til kommentar

Hvor sier jeg det?

Siktet til det første, "Det du sier er altså at du driter i alt og andre så lenge du får dine epics. Det bekerfter hvertfall mine fordommer. Men fair enough, folk er forskjellig"

Jeg uthevet ting litt jeg, enklere nå?

Du og dine kompiser har tydeligvis denne holdningen om at å ødelegge for andre er helt greit så lenge dere tjener på det. Det er jo greit nok, dere er ikke de eneste. Men å trekke inn at de som blir lurt er ute av stand til å spille like effektivt som andre er bare fjollete.

Lenke til kommentar

Jeg uthevet ting litt jeg, enklere nå?

Du og dine kompiser har tydeligvis denne holdningen om at å ødelegge for andre er helt greit så lenge dere tjener på det. Det er jo greit nok, dere er ikke de eneste. Men å trekke inn at de som blir lurt er ute av stand til å spille like effektivt som andre er bare fjollete.

Jeg raidet for å cleare instancer. Ikke loot, så nei, det er ikke det det betyr.

Du er glemt en del "...som kan oppgradere gearet sitt med craftables.". Sammen med, i mine øyne, store sjangser for idioti er det en dum kominasjon.

Lenke til kommentar

Scamming in-game er jo helt lovlig.

WoW er et rollespill, om jeg velger å spille karakteren min som en tyv og løgner så har jeg da all rett til det. Det er ett spill tross alt :)

Uansett, det burde blitt slått ned på.

Putt in item looting og friendly fire og man ville ikke hatt et slikt problem lengre.. ;)

Det er Blizzard som har gjort det mulig å scamme samt gjort det til en helt lovlig ting, da har man ingenting man skulle ha sakt om man har blitt lurt.

Ta noen forhåndsregler når man skal handle med fremede og ting går som regel greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...