Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.

Anbefalte innlegg

Så nå er de som scammer bedre raidere enn de som lar seg lure eller stoler på noen de ikke skulle stolt på? En helt fantastisk (og for meg hittil ukjent) konklusjon.

Hvis så den eneste grunnen til at du spiller WoW er raiding og ovennevnte konklusjon holder vann, DA kan jeg begynne å forstå logikken bak å godta scammere.

Endret av Leviath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nå er de som scammer bedre raidere enn de som lar seg lure eller stoler på noen de ikke skulle stolt på? En helt fantastisk (og for meg hittil ukjent) konklusjon.

Hvis så den eneste grunnen til at du spiller WoW er raiding og ovennevnte konklusjon holder vann, DA kan jeg begynne å forstå logikken bak å godta scammere.

Meh, jeg sier bare at du vet at han som har blitt scammet er en idiot, han som scammer kan like godt være en idiot han også, men det må man teste.

Lenke til kommentar

Meh, jeg sier bare at du vet at han som har blitt scammet er en idiot, han som scammer kan like godt være en idiot han også, men det må man teste.

Så det du sier nå er at både den som scammer og den som blir scammet har likt grunnlag?

TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving)

inkonsekvent ~ent ikke konsekvent, ulogisk, selvmotsigende forfatteren er i- når det gjelder bruken av valgfrie former

:!: :thumbup:

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Jeg sier at folk som blir scammet er idioter. Derfor tar jeg ikke inn dem. Jeg sier at jeg ikke vet om scammere er idioter, derfor tar jeg inn dem og tester selv. Og jeg ser på det som en selvfølge at jeg da kicker personen om det skulle vise seg at vedkommende er en idiot. Altså er jeg ikke inkonsekvent, så hold ord du nettopp har lært deg for deg selv en stund til, du er ikke kul bare fordi du kan ord med mer enn tre stavelser =)

Lenke til kommentar

Man vet ikke det, det kan bare være noen som er vant til at folk er til å stole på. At man i din verden vurderer hvor smarte folk er ut fra hvor flinke de er til å lure folk betyr heldigvis ikke at det er slik hos alle.

Lenke til kommentar
Jeg sier at folk som blir scammet er idioter. Derfor tar jeg ikke inn dem. Jeg sier at jeg ikke vet om scammere er idioter, derfor tar jeg inn dem og tester selv. Og jeg ser på det som en selvfølge at jeg da kicker personen om det skulle vise seg at vedkommende er en idiot. Altså er jeg ikke inkonsekvent, så hold ord du nettopp har lært deg for deg selv en stund til, du er ikke kul bare fordi du kan ord med mer enn tre stavelser =)

Hvis du hadde skrevet dette først er det jo greit. Men du har litt problemer med å uttrykke hva du mener før jeg påpeker at det er litt usammenhengende.

Lenke til kommentar
Jeg legger ikke ord i munnen på deg, jeg bare forklarer deg hvorfor verden ikke er så enkel som det jeg siterte viser at du tror.

Det kommer ikke frem i det du siterer at jeg mener at man skal vurdere inteligens etter om man kan scamme eller ikke, "han som scammer kan like godt være en idiot han også, men det må man teste." Hvordan betyr det at jeg synes at man skal dømme folk etter "scammeskills"?

ok, lover å gjøre det neste gang ;)

=)

Lenke til kommentar

Dette gir jo ingen mening lenger :nei:

Lenke til kommentar

Da prøver vi en siste gang før jeg skyter meg selv.

Person a blir sammet på den dummeste måten noen sinne, derfor konkluderer jeg med at han er en idiot. OG om han er en idiot gidder jeg ikke å raide med han. og tar han derfor ikke inn i guildet.

Person b scammer en eller annen. Det sier meg ingen ting om intellektet hans, så derfor stopper ikke det meg i å ta han inn i guildet mitt. Om det senere viser seg at han er en idiot så blir han kicket.

Lenke til kommentar
Person a blir sammet på den dummeste måten noen sinne, derfor konkluderer jeg med at han er en idiot.

Og så et quote fra en annen post angående scammere:

Personelig liker jeg å bli kjent med personen før jeg dømmer han for noe av det der

Så i første tilfelle er dine fordommer absolutt sanne, mens i det andre tar du forbehold om at personen kan ha bedre sider.

Slik jeg ser det har du selv scammet (som du sa selv) og du har kompiser som scammer. Og her prøver du å forsvare det på en eller annen merkelig måte.

Person b scammer en eller annen. Det sier meg ingen ting om intellektet hans, så derfor stopper ikke det meg i å ta han inn i guildet mitt

Sier ingenting om intellektet nei. Men det sier noe om personligheten. Her har vi en egoist som kun er opptatt av eget ve og vel. Det må jo være et drømmemedlem i et guild. Stereotyper ftw!

Lenke til kommentar
Og så et quote fra en annen post angående scammere:
Personelig liker jeg å bli kjent med personen før jeg dømmer han for noe av det der

Så i første tilfelle er dine fordommer absolutt sanne, mens i det andre tar du forbehold om at personen kan ha bedre sider.

En idiot er og blir en idiot. Scammere er ikke nødvendigvis guild-hoppere og ninjaer.

Slik jeg ser det har du selv scammet (som du sa selv) og du har kompiser som scammer. Og her prøver du å forsvare det på en eller annen merkelig måte.

Prøver ikke å forsvare noe annet enn at jeg ville tattt inn en scammer fremfor en som har blitt scammet.

Sier ingenting om intellektet nei. Men det sier noe om personligheten. Her har vi en egoist som kun er opptatt av eget ve og vel. Det må jo være et drømmemedlem i et guild. Stereotyper ftw!

Og om han kun er opptatt av sitt eget ve og vel, vil ikke det si at han vil forsøke å gjøre en så god jobb som mulig så han blir ferdig med raidinga og får items så fort som mulig? Og vi drittsekker har da ikke noen problemer med å skru av drittsekttaktene når det passer oss =)

Lenke til kommentar
Feil, en egoist vil sluntre unna, komme til raidet uforberedt, ta så mye loot han klarer å hoppe over på et bedre guild så fort han får sjangsen.

Strider mot mine erfaringer med venner og meg selv. Kan ikke påstå at noen av de punktene treffer meg.

Edit:

Hamaestra hadde et jævlig godt poeng, jeg var i samma guild i tretten måneder (Var med fra raggie til 6/14 i naxx, og satt og snakket med dem når de tok kel) om alt det du påstår om meg stemmer hadde jeg vel blitt kicka? =)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...