Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.

Anbefalte innlegg

Du kan ikke sammenligne det sånn. Dette er personbetonte ting som ikke beskriver handlinger mot andre mennesker. Vi forsøker følgende:

Er du en morder hvis du har drept noen?

Er du en voldteksmann hvis du har voldtatt?

Lite relevante eksempler for denne diskusjonen ja, men var det jeg kom på i farten.

Aha, ja du har rett, var ikke sånn jeg tenkte altså tok jeg feil. Men når du svarer på måten du gjorde fremstår du ikke akkuratt som mr.gluping selv =)

:!: :yes:

Det var vel det jeg tenkte, ja....lå i kortene i svarene dine.

Poenget ditt er?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke sammenligne det sånn. Dette er personbetonte ting som ikke beskriver handlinger mot andre mennesker. Vi forsøker følgende:

Er du en morder hvis du har drept noen?

Er du en voldteksmann hvis du har voldtatt?

Lite relevante eksempler for denne diskusjonen ja, men var det jeg kom på i farten.

Aha, ja du har rett, var ikke sånn jeg tenkte altså tok jeg feil. Men når du svarer på måten du gjorde fremstår du ikke akkuratt som mr.gluping selv =)

Jeg er vel ikke så glup nei... men har garantert mer moral enn deg. Jeg velger det i stedet jeg :D

Endret av Dev-
Lenke til kommentar
Selvom jeg scammer så alikevel stoler alle venna mine på meg :O Syke syke verden.

var det ikke du som ikke scammet lenger? eller var det bare en slipp i rettskrivningen :nei:

Ingen argumenter kan rettferdigjøre eller forsvare scamming, de eneste som ser ut til å gjøre det har drevet med eller driver med scamming selv. scammere er rotter, ferdig.

Lenke til kommentar
Om det går i holdninger eller krangler vet jeg ikke, jeg gikk kun utifra at det var en krangel etter å ha lest en linje. Bastant å komme her med "kranlge over et spill", men jeg har ærligtalt ikke tid eller lyst til å lese igjennom en WoW-tråd, eller annet spill for den saks skyld.

Det er da også helt frivillig....

Lenke til kommentar
var det ikke du som ikke scammet lenger? eller var det bare en slipp i rettskrivningen :nei:

Gjett.

Ingen argumenter kan rettferdigjøre eller forsvare scamming, de eneste som ser ut til å gjøre det har drevet med eller driver med scamming selv. scammere er rotter, ferdig.

Javel, kan ikke huske at jeg har prøvd å rettferdigjøre noen ting, mulig jeg tar feil, men anyways så har jeg bare sagt at jeg heller ville hatt en scammer i guildet enn en som har gått på en scam.

Javel, vi som har scammet er rotter og de som blir scammet er idioter, velg selv hve du vil ha med i et raid, ferdig.

Lenke til kommentar

Gjett.

Javel, kan ikke huske at jeg har prøvd å rettferdigjøre noen ting, mulig jeg tar feil, men anyways så har jeg bare sagt at jeg heller ville hatt en scammer i guildet enn en som har gått på en scam.

Javel, vi som har scammet er rotter og de som blir scammet er idioter, velg selv hve du vil ha med i et raid, ferdig.

Jaggu meg vant du ikke en kål gitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...