Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Du kan ikke sammenligne det sånn. Dette er personbetonte ting som ikke beskriver handlinger mot andre mennesker. Vi forsøker følgende: Er du en morder hvis du har drept noen? Er du en voldteksmann hvis du har voldtatt? Lite relevante eksempler for denne diskusjonen ja, men var det jeg kom på i farten. Aha, ja du har rett, var ikke sånn jeg tenkte altså tok jeg feil. Men når du svarer på måten du gjorde fremstår du ikke akkuratt som mr.gluping selv =) :!: Det var vel det jeg tenkte, ja....lå i kortene i svarene dine. Poenget ditt er? Endret 5. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Du kan ikke sammenligne det sånn. Dette er personbetonte ting som ikke beskriver handlinger mot andre mennesker. Vi forsøker følgende: Er du en morder hvis du har drept noen? Er du en voldteksmann hvis du har voldtatt? Lite relevante eksempler for denne diskusjonen ja, men var det jeg kom på i farten. Aha, ja du har rett, var ikke sånn jeg tenkte altså tok jeg feil. Men når du svarer på måten du gjorde fremstår du ikke akkuratt som mr.gluping selv =) Jeg er vel ikke så glup nei... men har garantert mer moral enn deg. Jeg velger det i stedet jeg Endret 5. november 2007 av Dev- Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Okei, bra for deg. Men du har fortsatt ikke forklart meg hva som gjorde den først uttalelsen din er smarte enn min. Som hele diskusjonen handlet om, i hvert fall for min del. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dere krangler over et spill..... hva skjer med verden? Chill, vi krangler om holdninger, livet, framtiden, filosofiske spørsmål, pytagoras! Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Og er du så NAIV at du ikke tror din kompis hadde byttet passord før han hadde bestemt seg for å scamme deg? Nei, derfor har jeg all annen info om kontoen hans som sagt. Hvorfor skulle det hjelpe deg noe fra eller til? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kan bruke den til å bytte passord? Vil tørre å påstå at det hjelper ganske mye. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kan bruke den til å bytte passord? Vil tørre å påstå at det hjelper ganske mye. Hvorfor skulle de bytte passord for deg hvis kontoen er i bruk og du ikke har epostadressen den er koblet mot? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvem sa at jeg ikke har tilgang til den? =) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Finn noe bedre å gjøre enn å provosere og gjør folk unfriendly og hated Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvem sa at jeg ikke har tilgang til den? =) Høres ut som vennen din rett og slett bare er dum. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jada, vi har kjent hverandre siden vi var seks-sju og han har all den samme infoen om meg. Største idioten ever =) Selvom jeg scammer så alikevel stoler alle venna mine på meg :O Syke syke verden. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Selvom jeg scammer så alikevel stoler alle venna mine på meg :O Syke syke verden. var det ikke du som ikke scammet lenger? eller var det bare en slipp i rettskrivningen Ingen argumenter kan rettferdigjøre eller forsvare scamming, de eneste som ser ut til å gjøre det har drevet med eller driver med scamming selv. scammere er rotter, ferdig. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om det går i holdninger eller krangler vet jeg ikke, jeg gikk kun utifra at det var en krangel etter å ha lest en linje. Bastant å komme her med "kranlge over et spill", men jeg har ærligtalt ikke tid eller lyst til å lese igjennom en WoW-tråd, eller annet spill for den saks skyld. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om det går i holdninger eller krangler vet jeg ikke, jeg gikk kun utifra at det var en krangel etter å ha lest en linje. Bastant å komme her med "kranlge over et spill", men jeg har ærligtalt ikke tid eller lyst til å lese igjennom en WoW-tråd, eller annet spill for den saks skyld. Det er da også helt frivillig.... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 var det ikke du som ikke scammet lenger? eller var det bare en slipp i rettskrivningen Gjett. Ingen argumenter kan rettferdigjøre eller forsvare scamming, de eneste som ser ut til å gjøre det har drevet med eller driver med scamming selv. scammere er rotter, ferdig. Javel, kan ikke huske at jeg har prøvd å rettferdigjøre noen ting, mulig jeg tar feil, men anyways så har jeg bare sagt at jeg heller ville hatt en scammer i guildet enn en som har gått på en scam. Javel, vi som har scammet er rotter og de som blir scammet er idioter, velg selv hve du vil ha med i et raid, ferdig. Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er bare å reporte dem. Hvis dem har scammet mange som har reporta dem, får dem en saftig 72 timer ban Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 var det ikke du som ikke scammet lenger? eller var det bare en slipp i rettskrivningen Gjett. Ingen argumenter kan rettferdigjøre eller forsvare scamming, de eneste som ser ut til å gjøre det har drevet med eller driver med scamming selv. scammere er rotter, ferdig. Javel, kan ikke huske at jeg har prøvd å rettferdigjøre noen ting, mulig jeg tar feil, men anyways så har jeg bare sagt at jeg heller ville hatt en scammer i guildet enn en som har gått på en scam. Javel, vi som har scammet er rotter og de som blir scammet er idioter, velg selv hve du vil ha med i et raid, ferdig. Jaggu meg vant du ikke en kål gitt! Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har hatt en innbringende natt. Tjent ca 4000g i natt på lett lurte tulling Vist jeg får solgt alle matsa på ah. Så kan jeg sove godt i dag også, og ha masse peng i postkassen når jeg står opp Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bra trolling av den såkalte "scamming"-tilhengeren. :-) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Var det ikke sånne "disse-kan-du-(ikke)-stole-på"-lister på realm forums en gang? Og evt. addons (Karma?) som deler spiller-erfaringer med andre? Det var ihvertfall et slikt på Draenor(Drama)EU froumet. Ah, Gud hvor jeg elsket det forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå