Gå til innhold

Scamma for 1000g. på talnivarr.

Anbefalte innlegg

Edit: Kan du forklare meg hvorfor å si at jeg er en drittsekk ikke er å kalle meg det? Selvom du "konstaterer" det så kaller du meg det fortsatt.

Du scammer folk. Du syns det ville vært skikkelig kjipt om det skjedde med deg og gjør alt du kan for å unngå det selv (og har vært heldig/paranoid nok til å unngå det, eller du har IRL-venner (som også scammer) du kan trade med og som du har "sikkerhet" på så du er trygg ). Du sier du ikke har gjort det på en stund fordi du har "nok" penger, men ville vel gjøre det igjen hvis sjansen bød seg og det ikke fikk noen konsekvenser for deg selv... Samtidig får du deg til å si at de du gjorde det mot var "idioter" og "fortjente" det... Du er en drittsekk.. enkelt og greit. Ikke vær patetisk i tillegg ved å prøve å snakke deg ut av det med noe fancy footwork.

Jeg har sluttet, du kan si "en gang scammer alltid scammer", det betyr fortsatt ikke at jeg gjør det fortsatt. Det har jeg aldri sagt. Om jeg ble scammet ville jeg tatt det på egen kappe. Jeg er ikke heldig/paranoid, jeg er bare ikke dum nok. Jeg har ikke sagt at jeg ville gjort det igjen, uansett konsekvensene. De fortjente det av helt andre grunner enn at de var idioter. Javel, jeg er patetisk, men ikke glem at i løpet av de ti sidene denne tråden holder har du lagt ord i munnen min gang på gang, og hvor patetisk er ikke det? Tulling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel, jeg er patetisk, men ikke glem at i løpet av de ti sidene denne tråden holder har du lagt ord i munnen min gang på gang.

Feil. Du får stå for det du selv sier.

Folk som sier scamming ikke er en big deal har aldri blitt ordentlig scammet selv, en av kompisene mine som ble sacmmet, skulle få craftet en epic cloak, ca 1200g i mats.. (ikke mange kunne crafte den på det tidspunktet, wengeance wrap) Når han da ble scammet for matsene han hadde spinket og spart for vegret han seg for å logge på, det var så stort tap i tid og penger at han ikke orket å farme, eller spille, sikkelig surt. ikke før et par uker senere var han tillbake. scamming kan ødelegge veldig for mange. Ikke finn på unnskyldinger eller rettferdigjør scamming, dette gjelder for mange som har postet her..

God post. :thumbup:

Lenke til kommentar
Enten linker du til der jeg har sagt ting jeg sier jeg ikke har sagt eller så holder du kjeft.

:!:

Tror du bør lese den setningen en gang til.. og så lese hele tråden en gang til. Og så tenke deg om.

Og så kanskje finne en post hvor jeg legger ord i munnen på deg.

Og for øvrig, du modererer ikke forumet. ;)

Lenke til kommentar

Dritt lei av å diskutere meg. JEg er en drittsekk ferdig med det.

Hvorfor jeg vil ha en scammer inn i guildet:

Han er rik, altså har han med seg pots og annet dritt.

Har ikke brukt hele jævla dagen på å farme så han møter opp i tide.

Om han er under atten så er an en drittsekk og driter i det om han får beskjed av moren sin om å legge seg.

Om han er over er han fortsatt en drittsekk og gidder ikke å legge seg når samboeren ber han.

Altså, han er våken så lenge han vil.

Hvorfor jeg ikke vil ha en som er scammet:

Han kan få bedre gear med craftables (med mindre det er snakk om enchants/JC)

Han kaster bort hele uka på å grinde etter penger og så¨blir de stjålet vekk fra han, så han har ikke med seg pots og annet dritt.

Han grinder hele uka så han er egentlig møkk lei wow/utbrent.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare legge til at jeg har blitt "svindla" selv om jeg bestandig har vært forsiktig. Jeg lånte bort 400g til en som var i guilden min slik at han skulle få kjøpt seg et epic sverd av noe slag. Jeg hadde da rimelig mye gull på kontoen og hadde ikke så veldig mye bruk for det selv akkurat da. Så ikke noen grunn til at jeg ikke skulle låne ham de pengene. Ca 1 uke etterpå stakk han fra guilden, startet sin egen guild og jeg har ikke sett noe mer til gullet mitt. Har pratet med ham flere ganger ingame og sendt og fått svare på ingame mail med lovnader om at han skal gi tilbake gullet snart. Ikke en dritt har skjedd. Nå har jeg gitt opp hele prosjektet med å få igjen gullet mitt, men jeg har også blitt en erfaring rikere: "Ikke gi/lån bort gull du ikke har råd til å tape." Akkurat nå så angrer jeg litt på at jeg lånte han fyren gullet, men egentlig bryr det meg ikke så mye. Ved å gjøre dailys så håver jeg inn ca 100g hver dag, og at folk virkelig kan synke så lavt at de gidder å lure folk for gull fordi at de ikke gidder å gjøre noen enkle quests hver dag er bare latterlig. Nå hører det også med til historien at han hadde laget spellstrike pants til meg tidligere den dagen uten å stikke av med materialene, så jeg følte vel at jeg hadde en grunn til å stole på fyren.

Det som kanskje er årsaken til at Blizzard ikke gjør noe med enkelttilfeller er vet at det ikke er så lett å bevise hva som har skjedd. Jeg aner ikke hva som logges og ikke logges i WoW, men skulle de logget alle transaksjonene mellom spillerne så ville det vel blitt en uendelig stor logg? Siden jeg som mage gir bort vann og mat flere ganger i en session. Hvis de mottar mange klager på en enkelt spiller fra forskjellige uavhengige kilder så gir vel det en større grunn til anklage tenker jeg.

Lenke til kommentar
100g hver dag, faktisk? Du gjør vel slike quests der man trenger epic mount for å gjøre det?

kan vel gjøre de fleste med vanlig mount?. Gjør netherwing og skyguard questene, raske og greie, ca 10g per quest (med reward + loot) ogri la er også greie

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
100g hver dag, faktisk? Du gjør vel slike quests der man trenger epic mount for å gjøre det?

Noen som kan anbefale noen gode dailies til meg? Er en fattig sjel med 60% flygemount.

Jeg gjør 5 quester i ogril'a som man kun trenger vanlig flyingmount til. (Krever at man utfører noen 5-manns quester i BEM som gjør at man får åpnet opp for ogril'a.)

Jeg gjør også 1 quest for shatari skyguard i skettis, som også kun krever vanlig flyingmount.

Jeg gjør den daglige battleground.

Det er altså 7 quester det som hver av dem gir 10-12 gull hver. Så de alene er 70-80 gull. Samtidig som jeg gjør disse så dropper mobs en og annen grønn og blå item som kan selges til vendor eller på ah slik at man fort kommer opp i 100g.

Enkelt og greit, det er bare at man må sette av noen minutter hver dag til å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Disse får du bra penger fra.. trenger vel bare epic for SMV...

Noen som kan anbefale noen gode dailies til meg? Er en fattig sjel med 60% flygemount.

BG-daily gir vel 12g... Daily dungeon gir vel 16/24g (normal/heroic).

Ellers så er det jo lurt å rydde opp evt. normale quests du har liggende og få penger for xp for dem...

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Hvorfor jeg vil ha en scammer inn i guildet:

Han er rik, altså har han med seg pots og annet dritt.

Har ikke brukt hele jævla dagen på å farme så han møter opp i tide.

Om han er under atten så er an en drittsekk og driter i det om han får beskjed av moren sin om å legge seg.

Om han er over er han fortsatt en drittsekk og gidder ikke å legge seg når samboeren ber han.

Altså, han er våken så lenge han vil.

Hvorfor jeg ikke vil ha en som er scammet:

Han kan få bedre gear med craftables (med mindre det er snakk om enchants/JC)

Han kaster bort hele uka på å grinde etter penger og så¨blir de stjålet vekk fra han, så han har ikke med seg pots og annet dritt.

Han grinder hele uka så han er egentlig møkk lei wow/utbrent.

er du seriøs eller?

Lenke til kommentar
kan vel gjøre de fleste med vanlig mount?. Gjør netherwing og skyguard questene, raske og greie, ca 10g per quest (med reward + loot) ogri la er også greie

Kan ikke få Netherwing questene uten 300 skill afaik.

Edit:

Dailies'a altså.

er du seriøs eller?

Spiller det noen rolle?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Speaking of hacking, en venn av meg fikk nettop et disconnect. Da han logget på var alle de 2,1k gullene hannes vekke. Tilfeldigvis sto han ved postkassen da det skjedde, gikk så på dassen og kom tilbake og fikk servert en face-plant. Triste greier.

Selvfølgelig kan gamemasters bare gi tilbake items, ikke gold.

Lenke til kommentar
Speaking of hacking, en venn av meg fikk nettop et disconnect. Da han logget på var alle de 2,1k gullene hannes vekke. Tilfeldigvis sto han ved postkassen da det skjedde, gikk så på dassen og kom tilbake og fikk servert en face-plant. Triste greier.

Selvfølgelig kan gamemasters bare gi tilbake items, ikke gold.

har ikke blizz et ganske godt tracking system for hvem som sender gold nå? kan hende de får tak i de som har gjort det. De kjører jo også en strengere scam policy etter 2.3 patchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...