pax1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, jeg hadde likt det ganske godt. For jeg har nemlig pc-en hans. Så mao det er bare det at du har en "sikkerhet" som gjør det greit. Hvis du hadde vært i skoene til de du selv har scammet og som ikke kan gjøre noe med det så hadde du ikke likt det. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Så om du tok en sigarett for fem år siden, vil det si at du røyker? jeg røyker, men vil ikke kalle meg for en siden jeg slutter flere ganger om dagen Endret 16. november 2007 av Leken Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tviler på at du hadde kommet noen vei med den argumentasjonen rettslig sett. "Nei, jeg vil ikke gi tilbake PC-en hans, for han skylder meg spillpenger..." Tviler på at han kan bevise at den er hans, siden han faktisk betalte bestilte den i mitt navn. Og jeg tviler mer på at han ikke betaler enn du gjør på at det virker i retten. Han betaler tilbake, eller så hadde jeg ikke lånt til han. Så mao det er bare det at du har en "sikkerhet" som gjør det greit. Hvis du hadde vært i skoene til de du selv har scammet og som ikke kan gjøre noe med det så hadde du ikke likt det. Det er jo hele poenget, jeg havner ikke i skoene fordi jeg forsikrer meg om at det ikke skjer med meg. Det hadde suget, derfor forsikerer jeg meg om at det ikke skjer, jeg er paranoid som faen. Kommer ikke det frem i tråden? jeg røyker, men vil ikke kalle meg for en siden jeg slutter flere ganger om dagen Det argumentet mitt er allerede ødelagt. Unødvendig å bringe det opp igjen. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er jo hele poenget, jeg havner ikke i skoene fordi jeg forsikrer meg om at det ikke skjer med meg. Du havner i de skoene når du møter en drittsekk som deg selv. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg er en drittsekk ja. Dere er bare hyggelige over hele linja. Synes dere oppfører dere som drittsekker mot meg, så dere er tydligvis ninjaer og slackers hele gjengen. Og det der er bare tull. Jeg tar forhåndsregler. Endret 16. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du er forhåndsregel! Se... jeg kan også poste ubrukelige tråder. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Samme faen om noen scammer da, dere wowtards bare syter og klager hele tiden. Er ikke akkurat vansklig og unngå scammers, sjekk guild, gear osv. Er han en respektert person vil sjansen for å bli scammet mindre. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er ikke akkurat vansklig og unngå scammers, sjekk guild, gear osv. Er han en respektert person vil sjansen for å bli scammet mindre. Så sant, så sant. Når man allerede har gitt i fra seg noe til en vilt fremmend burde man seriøst ta i betraktnig at man aldri ser noe igjen, noe annet ville egentlig være nermest idiotisk. Låner man bort penger til vilt fremmende på gata og tror man kommer til å se dem igjen?. Tror ikke det. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg tar forhåndsregler. De fleste tar vel forhåndsregler. Men det er ikke alle som kan sitte på PC-en til den en låner bort penger, f.eks, eller som kjenner de som de trader med. Det finnes mange spillere som ikke spiller med venner i det hele tatt. Og på et eller annet tidspunkt kommer tillit inn.. etter å ha sjekket armory osv.. Og da blir du scammet når du møter en drittsekk som deg selv. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Synd for dem. Jeg blir ikke scammet selvom andre trader med folk de ikke kjenner. Når jeg trader med personer som ikke er venner/bekjente så gjør jeg det ganske enkelt, jeg finner noen som alt hadde mats til enchantene jeg trenger og gir h*n mats i samme trade som jeg får enchant. Oi, så hardt var det. Morsomt at jeg er en drittsekk btw Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Morsomt at jeg er en drittsekk btw Ja, jeg er helt sikker på at du ikke syns det er noe problematisk.. kanskje til og med kult.. og det er jo noe av problemet og hvorfor du er en scammer. Det er jo også interessant som du selv sa.. du er "paranoid" for å selv unngå scam - du sitter på PC-en til en du har lånt bort penger til etc, så du syns åpenbart det ville vært en skikkelig kjip ting å bli scammet selv, men likevel gjør du det selv. Jepp, passende karakteristikk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Ja, jeg er helt sikker på at du ikke syns det er noe problematisk.. kanskje til og med kult.. og det er jo noe av problemet og hvorfor du er en scammer. Det er jo også interessant som du selv sa.. du er "paranoid" for å selv unngå scam - du sitter på PC-en til en du har lånt bort penger til etc, så du syns åpenbart det ville vært en skikkelig kjip ting å bli scammet selv, men likevel gjør du det selv. Jepp, passende karakteristikk. Ja, jeg synes det er kult at du kaller meg en drittsekk. Nei, for å være ærlig så gir jeg langt faen i hva du tror om meg. Jeg er paranoid. Ikke paranoid for å unngå å bli scammet. Stor forskjell. Og noe som heter "vi er alle hyklere" og jeg har ikke noe i mot det. Endret 17. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Og noe som heter "vi er alle hyklere" De fleste scammer ikke selv om muligheten skulle by seg. Så ikke prøv deg på den. Bare feigt å prøve å gjemme seg bak "alle andre er som meg". Og for øvrig, jeg kaller deg ikke en drittsekk.. konstaterer bare at du er en. Endret 17. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) De fleste scammer ikke selv om muligheten skulle by seg. Så ikke prøv deg på den. Bare feigt å prøve å gjemme seg bak "alle andre er som meg". Og for øvrig, jeg kaller deg ikke en drittsekk.. konstaterer bare at du er en. Sier ikke at alle andre gjør som meg, men at jeg ikke skammer meg over å være en hykler. Du kjenner ikke meg, du kan ikke konstatere en dritt. Jeg har faktisk aldri scammet noen, jeg bare påsto det fordi jeg regnet med at dere aldri ville trudd på meg om jeg sa noe annet. Endret 17. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har faktisk aldri scammet noen, jeg bare påsto det fordi jeg regnet med at dere aldri ville trudd på meg om jeg sa noe annet. Ja, selvfølgelig... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg har faktisk aldri scammet noen, jeg bare påsto det fordi jeg regnet med at dere aldri ville trudd på meg om jeg sa noe annet. Ja, selvfølgelig... Selvfølgelig ikke. Tulling. Edit: Kan du forklare meg hvorfor å si at jeg er en drittsekk ikke er å kalle meg det? Selvom du "konstaterer" det så kaller du meg det fortsatt. Endret 17. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Edit: Kan du forklare meg hvorfor å si at jeg er en drittsekk ikke er å kalle meg det? Selvom du "konstaterer" det så kaller du meg det fortsatt. Du scammer folk. Du syns det ville vært skikkelig kjipt om det skjedde med deg og gjør alt du kan for å unngå det selv (og har vært heldig/paranoid nok til å unngå det, eller du har IRL-venner (som også scammer) du kan trade med og som du har "sikkerhet" på så du er trygg ). Du sier du ikke har gjort det på en stund fordi du har "nok" penger, men ville vel gjøre det igjen hvis sjansen bød seg og det ikke fikk noen konsekvenser for deg selv... Samtidig får du deg til å si at de du gjorde det mot var "idioter" og "fortjente" det... Du er en drittsekk.. enkelt og greit. Ikke vær patetisk i tillegg ved å prøve å snakke deg ut av det med noe fancy footwork. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Butikken stenger om tre minutter, må gå, svarer i natt/kveld. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Butikken stenger om tre minutter, må gå, svarer i natt/kveld. Ikke viktig for min del. Jeg har et rimelig godt bilde av deg og som sagt tidligere, din type endrer seg ikke før det skjer av egeninteresse. Og i alle tilfelle.. du "gir jo faen i hva jeg tror om deg" uansett. Har selv heldigvis aldri blitt scammet av deg, men jeg håper vel i mitt stille sinn at du en dag får møte samme sympatiske oppførsel som den du utviste de du selv scammet... Endret 17. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har heller aldri vært så uheldig å blitt scammet på noen nevneverdig måte. Jeg har derimot venner som har det, de er oppegående mennesker som gjør det bra på skole og jobb. Hovedargumentet ditt Lord M er at scammere eller deg/vennene dine ikke er dritsekker, det kan du si siden du kjenner dem og andre ikke vet en dritt om dem/deg. Allikevel er du rimelig rask med å døpe alle som har blitt scammet som idioter og fjols. Folk som sier scamming ikke er en big deal har aldri blitt ordentlig scammet selv, en av kompisene mine som ble sacmmet, skulle få craftet en epic cloak, ca 1200g i mats.. (ikke mange kunne crafte den på det tidspunktet, wengeance wrap) Når han da ble scammet for matsene han hadde spinket og spart for vegret han seg for å logge på, det var så stort tap i tid og penger at han ikke orket å farme, eller spille, sikkelig surt. ikke før et par uker senere var han tillbake. scamming kan ødelegge veldig for mange. Ikke finn på unnskyldinger eller rettferdigjør scamming, dette gjelder for mange som har postet her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå