Softshake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Spørsmålet mitt står egentlig i tittelen. Fins det noen spill til ps3 som virker online mot xbox 360/pc-versjoner? Hvis ikke, er det noe håp om at det kommer noen gang? Hadde jo vært dritartig! Ikke skyt meg om dette er et skikkelig noob-question Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Full skuddsalve kommer din vei med svaret, nei det finnes ikke pr. idag.. Om det kommer i fremtiden får tiden vise... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er vel et spørsmål som mange lurer på, problemet er vel at det er stor forskjell på et spill utviklet for PS3 vs 360 cs PC. Er sikkert ikke så enkelt å lage et spill hvor alle disse platformene skal spille sammen. Andre problemstillinger er jo at PC tror jeg blir for seg selv en god stund til, mens consoller kan det være det blir mulig tror jeg. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Unreal Tournament 3 skulle jeg mene går kryss-plattform, var det ikke så? Ellers så går Shadowrun PC vs 360, da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) UT3 vil ikkje ha støtte for kryss-platform spilling ved lansering ifølge Mark Rein. Kilde Endret 4. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jaja, da tok jeg feil, siden det allerede er spill som er kryssplattform med PC Endret 4. november 2007 av g0lden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå