Kaksa Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hmm, no har eg faktisk sluttet å drikke brus, i morra tidleg er det nøyaktig to uker siden sist.. men, kva kan eg drikke i stede for brus? vatn er kjedlig melk er bare til frokost/kvelds juice drikker eg masse av allikavel saft er bare på skulen alt med alkohol er ikkje ho mamma gla for =/ trenger noko til å erstatte brusa med, på f eks lørdagskveldane mine.. blir litt kipt å sete me vatn... nokon forslag? -Kim- Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 sjokomelk da? eller var det bare til frokost, kansje en flaske bailys (stavemåte?) det er jo bare sjokomelk likevel Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sjokomelk? Farris? (Er vel på en måte brus, men er jo bare vann m/kullsyre), Litago? Milkshake? (heimelaga seff!). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vann er det beste å drikke... Etter pils seff Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vann er godt det. Har selv kuttet drastisk ned på brus. (unntatt litt i helgene, men en fordømt Fanta-tyv har vært i kjøleskapet) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Lykketil sier nå bare eg. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Farris er valget! Selv drikker jeg nesten aldri brus, istendefor har jeg begynt å drikke farris. I begynnelsen synes jeg det var inni helvete elendig, men nå blir det bare bedre og bedre. Det som også er positivt med farris, er at du imotsetning til brus hvor du heller innpå hele tiden, drikker når du er tørst. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 farris, sjokolademelk osv er slikt so "koster penge" ting som juice osv koster ikkje penge iom at dei kjøper ho mamma inn.. nokken gode forslag som ikkje tar så stort hugg i "milion-budsjettet" mitt? -Kim- Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vann og Farris , jeg har bare drukket vann fra september , utenom juleferien da naar jeg var hjemme . Foeler meg bra jeg , sukkerinntaket har nok gaatt ned endel og har tatt av noen kilo......hm naa maa jeg bare begynne aa trene . VANN RULER Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 holder meg fortsatt til brus....coke Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Er det ingen som har tenkt på den lille, beste (som jeg drikker ALOT av, nam nam) IS-TE!!!! Det er dødsgodt!!! :o Sitron is-te er ikke så godt, men fersken RULER! HAr dere ikke hørt om dette før da? nammenam, nam! Også et annet forslag er lys-kakao, fra tine.... DRIT godt, du finner den i frysedisken... men IS-TE er tingen Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Is te, ja det er godt! Du klarer deg sikkert ikke mer enn en uke til uten brus, så bare drikk ivei! Mvh,Stian (Cola/Fanta Exotic fan) Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Enig, hvorfor har ingen tenkt på is-te. kim det kan vell mamma kjøpe vell man for kjøpt sånne store kartonger. er ikke mye dyrere en jus.. :wink: :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 is-te er et godt valg.. men TE!! vanlig te! ok, så den er varm.. men det er kaldt ute så da passer det fint.. te er billig og vann er gratis.. strømmen er det værre med, men jeg kanke tro man bruker så mye strøm på å koke opp en kanne vann.. hvis man da også heller alt vannet i en termos, så holder det seg jo varmt en stund! blåbærte er å foretrekke! helst fra London fruit and herb company! Den teen eier!! uten koffein though, men smaker mmmm!! dessuten blir sikkert mamma veldig stolt hvis du begynner å drikke te! :wink: (med mindre hu er kaffemenneske..) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Den teen eier!! uten koffein though, men smaker mmmm!! øhhh ehhh WTF? hva er da vitsen? må jo ha noe "gass"... nei sverger til å tygge luxus instant kaffe rett fra boksen. Neida, men te uten koffein da.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Te er godt ja. Har en boks med iste fra usa som eg skal kose meg med i sommer. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 øhhh ehhh WTF? hva er da vitsen? må jo ha noe "gass"... nei sverger til å tygge luxus instant kaffe rett fra boksen. Neida, men te uten koffein da.... hvorfor må man ha koffein i alt man drikker da? ser ikke vitsen i det.. han spurte etter noe som kunne erstatte brus.. ikke etter noe som hjalp til med å holde han våken!? greia var ikke det at pga at det ikke er koffein i så MÅ man drikke slik te.. greia var at den teen rett og slett smaker utrolig godt! Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 TE er faktisk genialt, det er ikkje det tvil om.. men, veit nokon kar masse det koster for dei 1l kartongane med fersken iste fra tine? gidde ikkje å gå på butikken å sjekke.. mamma er foresten avhengi av kaffi, men likte ikkje den gangen eg kom heim og sa at kaffi ikkje va so gale viss ej hadde sukker i den.. "da e d bedre me brus" var kommentaren til bake.. men men, iste trur eg at eg skal kunne få ho til å kjøpe litt, vil ikkje sitte me varm kaffe/te til måltider, det kan eg heller drikke ellers.. nokon fler forslag? P.s steik ka sugen ej e på brus! Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hvorfor har du sluttet å drikke brus ??? Og hvis du ikke vil betale for greiene selv, får du nøye deg med det mamma har. Drikk saft, eller juice hvis du ikke klarer å drikke rent vann (selv om det er det beste). Men du kan jo prøve å venne deg til å drikke vann :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå