Hansforum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Når jeg starter opp winamp så spiller den av musikk, men jeg ser ikke winamp på skjermen, ikke vises winamp heller nede på oppgavelinjen, hva er galt? Jeg prøvde å oppdatere til siste versjon av Winamp, men ikke noen forskjell der. Jeg bruker objectdock stardock, men den vises heller ikke der. Noen tips. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Enten ligger WinAMP-vinduet helt bakerst av alle vinduene slik at du må minimere samtlige vinduer for å finne WinAMP. Eller så kan det være at WinAMP-vinudet er utenfor skrivebordsområdet, f.eks om du har brukt multi-skjermfunksjon. Ser du WinAMP nederst i høyre hjørne i system tray? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Dette virker som et problem som mest sannsynlig skyldes Winamp selv. Flytter derfor tråden til kategorien for generell programvare-diskusjon. Snorre *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Enten ligger WinAMP-vinduet helt bakerst av alle vinduene slik at du må minimere samtlige vinduer for å finne WinAMP. Eller så kan det være at WinAMP-vinudet er utenfor skrivebordsområdet, f.eks om du har brukt multi-skjermfunksjon. Ser du WinAMP nederst i høyre hjørne i system tray? Men uansett så skal nå i hvert fall winamp vises nede på oppgavelinjen når det er aktivt slikt som alle andre programmer, men det gjør det altså ikke. Utrolig merkelig. Har aldri opplevd at noen programmer ikke har blitt vist der før. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 WinAMP vises kun i system tray nederst til høyre hos meg. Men det er fordi jeg har konfigurert WinAMP slik, og tenkte du kanskje hadde gjort det også (uten å nødvendigvis være klar over det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå