Vertical^ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Har hørt at det skal komme en nye versjon av Ski Challenge. Likte spillet godt når jeg spilte det i fjor. Veldig bra grafikk også. Banene er bra kopier av de ekte. Kommer det en ny versjon eller har jeg hørt feil? Takker for svar! Si deres mening om SC dere også Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Skulle vel komme en 2008 version mente jeg å høre, og nå som sesongen er i gang er det sikkert ikke langt unna. Håper virkelig de følger opp med et enda bedre spill enn sist. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ja, men spillet var ganske bra og da.. Men håper det kommer et enda bedre et, leste litt nå på NRK Sport. Der sto det: "Kommer Snart, nye Ski Challenge" Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja var det jeg mente å ha lest jeg også. Nå kommer det jo en bane for hver helg ettersom hvor de kjører, så får se i desember når de større utfor konkuransene setter i gang om det slippes da.. Gleder meg stort i hvertfall!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Meg og.. Noe og se fram til Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 SKi Challenge 08 kommer ca. den 4 Desember folkens! Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da blir det skikjøring for alle penga! Høres veldig kult ut...hadde versjonen fra i fjor...klarer ikke å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå