Prusk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå har det seg sånn at jeg nettopp har flyttet. Tidligere var Spar og Rema 1000 nærbutikken, mens Rimi var alternativet om man ville traske litt. Jeg finner både Rema, Spar og Rimi både billigere og med større utvalg enn Bunnbris. Skjønner ikke at de kan få markedsføre seg som billigbutikk med stort utvalg når de verken er billig eller har stort utvalg. Flere som opplever Bunnpris som en dyr butikk? Jeg mener det er på grensen til villedende markedsføring når Bunnpris påstår de har stort utvalg. Nesten alle butikker jeg har sett er jo "Brustadbu"-butikker, både små og dyre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg er ganske sikker på at det som menes med "stort utvalg" er at Bunnpris har desidert størst utvalg pr. kvadratmeter, så der tror jeg de ikke har noen problemer med jussen. Skal dog være enig at Bunnpris på langt nær er billigst. Endret 4. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De reklamerer jo ikke for at de har STØRST utvalg eller er BILLIGST. De reklamerer for at de har stort utvalg og er billige. Alt er relativt. At Kiwi er billigere, betyr ikke at Bunnpris ikke er billig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Stort utvalg er stort utvalg. De sier ingenting om at de konkurerer med Mix eller Narvesen. Bunnpris er billig i forhold til hva da? Man må jo sammenligne priser med andre butikker, og Spar er ikke en butikk jeg ser på som en av de "billige". Ikke at jeg har så mye valg. Å gå 3km for å spare 20kr skjer ikke nå som det går mot vinter. At utvalget er som på bensinstasjonen får ikke hjelpe. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sjekka prisene for vaskemidler (Klær osv) på Bunnpris og de var faktisk dyrere enn Meny ved der jeg bor. Når jeg sjekker priser på varer så ser jeg rett på kg-pris, pris pr. vask (klær osv.), literpris o.l. Fordi den prisen med størst font kan faktisk være utrolig villedende. Angående utvalg syns jeg Bunnpris har så å si like mye utvalg som de andre billigbutikkene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 siden de har oppe 262 dager i året til klokken 10 hver kveld er det egentlig bare naturlig at de er litt dyrere da de ansatte skal ha mer i lønn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeps. +100. de har stengt to ganger i året. den ene er 1. juledag fordi det er høytid og den andre dagen er 1. nyttårsdag hvor det er varetelling.. er iallefall det på min lokale Bunnpris. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har jobbet i Bunnpris. Brustadbuene har stengt 1. juledag, 1. nyttårsdag og 17. mai. 17 mai ble derimot innført som "frivillig åpen" for 2 år siden. Og enkelte dager f. eks. julaften stenges det litt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå