sandinista Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) --------------Buffon----------- Ramos---Mexes--Vidic--Evra ------De Rossi--Gerrard---- C.Ronaldo---Kaka----Messi -------------Totti------------- Innbyttere Edwin van der Sar Rio Ferdinand Philip Lahm Essien Therry Henry Zlatan Ibrahimovic David Villa Kaptein: Totti Cornere: Gerrard Frispark: Ronaldo Straffe: Totti Nå er ikke jeg noen fotball ekspert, men dette er vertfall mitt drømmelag slik som jeg ser det. Var litt usikker på Ronaldo, men han er jo trossalt steingod. Endret 11. mai 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) hei folkens, jeg er ny her, og hvis det er noe sånt presentasjonssted, så bare si ifra til meg. Men det som fikk meg til å registrere var denne starter elvern til dere hakke sett på makan xD. jeg kjører en 4-3-3 ---------------Demirel Volkan------------------ -Ramos----Servet-------Abidal----Jankulovski- -Ribery---------Senna-----------Malouda--- -Arda----------Zlatan------------Nihat--- Den som tør å stå imot xD EDIT: dere har sikkert sett at jeg er en Tyrkia fan xD Endret 12. mai 2009 av Muhammed93 Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Casillas Dani Alves----Vidic----Skrtel----Evra Fabregas----Carrick C. Ronaldo----Gerrard----Messi Torres Inbyttere: Buffon Ferdinand Clichy Alonso Mascherano A. Young Berbatov Lenke til kommentar
Paradise-Hotel Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei jeg er ny. Jeg er en som kjører 4-3-1-2. Casillas Sergio Ramos Terry Agger Clichy Fabregas Pirlo Gerrard Kaka Pato Eto`o Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det norske landslaget Minus mohammed, han er ikkje god syns eg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det norske landslaget Seriøst? --------------- Rune Nilssen ---------------- Finnan - Carragher - Agger - M. Johnsen Bolaños - Xabi - Strømstad - Bärlin --------------- Gerrard ------------- ---------------- Torres --------------- Benk: Reina Borgersen Arbeloa Xavi Alex Valencia David Villa Raymond Hofstædter Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Casillas Ramos-Pepe-Rio Ferdinand-Evra C.Ronaldo-Kaka-lassana Diarra-Ribery Zlatan-Higuain BENK: Reina Messi Beckham Marcelo Robben Gerrard Sneijder Endret 16. mai 2009 av becks23 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Rooney Berbatov Ronaldo Fletcher Carrick Anderson Evra Ferdinand Vidic O'Shea Van Der Sar Benk: Foster Neville Giggs Scholes Nani Tevez Rafael Lenke til kommentar
Semic Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 -------------Akinfeev------------ Lahm--Carvalho--Terry--Ramos ----------Xavi----Alonso---------- ---Messi----Gerrard----Silva------ ---------------Villa--------------- Subs: Casillas Vidic Fabregas Ronaldo Torres Mascherano van der Vaart Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Buffon Alves King Puyol Bale Xavi Lennon Messi Riquelme Defoe Podolski Inb. Arason Woodgate Corluka Huddlestone Jenas Fredheim Holm Moa Keane Pavlyuchenko Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 G. Buffon Alves - Puyol - Carragher - Ramos Xavi - Inista - Messi Gerrard Torres - Ibrahimovic Benk: Reina Ronaldo Alonso Mascherano Silva Agger Terry Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Verdenslag etter sesongen 08/09: G.Buffon Alves - Puyol - Vidic - Evra C.Ronaldo - Gerrard - Iniesta - Ribery Torres - Amauri Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 ------------------Casillas--------------- ---Johnson---Ferdinand----Terry---Evra--- ---Ribery----Fabregas-----Xavi--Robben--- ---------------------Pato---------------- ---------Van Persie--------Villa--------- Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjører 4-4-2. Sitter det ikke etter favoritter, men det jeg tror ville vært best. Usikker på spiss pga. du har to par som er ustoppelige! Casillas S. Ramos - Tony Adams - Terry - Roberto Carlos Messi - Viera - Xavi - Ribery Torres/Bergkamp - Villa/Henry Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Peter Schmeichel Tony Adams Colin Hendry Paolo Maldini David Beckham David Batty "Gazza" Roy Keane Gyan Giggs Alan Shearer Gabriel Batistuta Det er i hvert fall mitt 90-tallslag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Buffon Cafú - Panzer - Maldini Berre - Xavi - Zidane - Deco Messi - Zola - Ronaldinho Notable mentions: Van Persie, Ronaldo, Adriano, Zajic, Gattuso, Tevez, Robinho, Nakamura, Fredheim Holm og Iniesta. Endret 26. april 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Moonhunt Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 ------------- Southall -------------- Cafu - Beckenbauer - Scirea - Maldini ------------- Makelele ------------- --------- Zidane - Maradona --------- Garrincha --------------------- Messi --------------- Pele ---------------- Å du hellige julekake for et lag dette ville vært. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mitt lag i dag ville nok sett ca slik ut: --------------- Reina -------------- Johnson - Goodson - Carragher - Evra ------------ Xabi Alonso ----------- -------- Fabregas - Gerrard -------- Benayoun --------------------- Messi --------------- Torres ------------- Benk: Rune Nilssen Daniel Agger Javier Mascherano Andres Iniesta Christian Bolanos Mads Stokkelien Francesco Totti Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Reina Ramos - Terry - Agger - Riise Silva - Lampard - Xavi - Ronaldo Messi Rooney På benken: Čech Torres Vidic Evra Fabregas Gerrard Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) ------------Van der Saar-------------- Daniel Alves---------Puyol------Vidic----------Evra --------------------Essien------------------------- C. Ronaldo-------Zidane-----Scholes----------Giggs Ronaldo Endret 3. mai 2010 av haswonit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå