CiCo7 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mitt lag hadde sett slik ut -----------------Buffon------------------- --D.Alves--Ferdinand--Terry--Abidal-- -----------------Van der Vaart---------- -------Diego--------------Fabregas----- ----C.Ronaldo---Zlatan---F.Torres---- BENK(7): Zaccardo Gallas Snejder Essien Benzema Nani Quaresma Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Utrolig mange rare oppsett Klarer aldri helt å sete opp det beste laget i verden, blir litt for mye spillere fra "mine egne" lag. Men man kan virkelig ikke unngå å sette opp et verdensklasse lag, uten å nevne "Il Capitano" (Francesco Totti). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Utrolig mange rare oppsett Klarer aldri helt å sete opp det beste laget i verden, blir litt for mye spillere fra "mine egne" lag. Men man kan virkelig ikke unngå å sette opp et verdensklasse lag, uten å nevne "Il Capitano" (Francesco Totti). Tror det skulle gå ganske fint for meg hvertfall Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 -----------------------P. Chech-------------------------- ----S. Ramos-----J. Terry----R. Ferdinand-----P. Lahm---- -------------F. Lampard------S. Gerrard-----P. Scholes--- -------------C. Ronaldo------S.Agüero-------L. Messi----- Benk: G. Buffon D. Alves Z. Ibrahimovic D. Drogba Ronaldinho Kaka Elano Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Edwin Van Der Sar Alves - Ferdinand - Vidic - Evra C.Ronaldo - Kaka - Fabregas - Nani Zlatan - F.Torres Lenke til kommentar
Neville Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Casillas D. Alves - Vidic - Vidic - Evra Messi - Xavi - Iniesta - Ronaldo Torres - Eto'o Benk: Sergio Ramos Rooney Cech Zlatan Kaka Robben Carrick Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Van der Sar Sergio Ramos- Vidic-Puyol-Evra Messi-Gerrard-Fabregas-Ronaldo Agbonlahor-Henry Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mandanda Sergio Ramos--Vidic--R.Ferdinand--Abidal Messi--Kaka--Fabregas--C.Ronaldo Pato---------Benzema Helt klart Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 --------------Buffon-------------- Alves-Ferdinand-Vidic---Evra Ronaldo-Xavi--Fabregas-Messi ---------Zlatan--Villa---------- Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det ustoppelige laget, defansivt OG offansivt: -------------- Torres -------------- Messi ------- Gerrard --- Ronaldo ------ Mascherano - Xavi -------- Clichy - Terry - Ferdinand - Alves --------------- Reina -------------- Benken; - Casillas - Agger - Lahm - Alonso - Ribery - Villa - Silva Eneste som kan stilles spørsmål med er vell Reina, men kan begrunnes med presise utspark mot den raske angripstrioen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Casillas Alves - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Gerrard - Fabregas - Quaresma Torres - Messi Mye United spillere, men det er vel fordi jeg er United fan Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Forstår virkelig ikke hvorfor Quaresma figurerer på disse listene. ---------------Casillas---------------- --Ferdinand--Cannavaro--Maldini-- ---Gerrard---Fabregas---Scholes--- ---------------Zidane---------------- ----Messi----Villa----Ronaldo---- Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han har vært en av mine yndlingsspillere lenge, så jeg driter i hvor mye han sugde d han spilte fo Inter, han var jævlig god for Porto Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 --------------------I.Casillas-------------------------Alves----Ferdinand----Carragher------Lahm--- ---------------------J.Mascherano---------------------- ---C.Ronaldo-------S.Gerrard---------L.Messi----- ----------------D.Villa---------F.Torres---------------- Edit: Et par endringer Jefe, ville du hatt C. ROnaldo i din favoritt-11'er? Tolka det som favorittspillere jeg, men ser ikke slik ut på dere andre Uansett, min favoritt-11'er: --------------------Dudek---------------------- Arbeloa----A. R. Håland----Carragher------M. Johnsen A. Valencia---F. Strømstad---S.Gerrard----S. Bärlin ----------------T. Jònsson---------F.Torres--------------- Skulle det vært vedens beste lag derimot, er Jefecito nære mitt også. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 --------------Casillas-------------- Sergio Ramos-Vidic-Rio-Clichy Arsjavin-Fabgreas-Essien-Evra -----Van.Persie--Henry-------- Sånt cirka akkurat nu, må si at det er vanskelig å velge og vrake. Jeg prøver å få til et lag som jeg TROR kan funke sammen, samspilt er viktig. Ikke individuell. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Evra på vingen er vell som å kaste bort en posisjon. Han gjør like mye vingarbeid som back. Lenke til kommentar
Madrooz Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 -----------Buffon----------------------- -Sagna-Ferdinand-Cannavaro-A.Cole -Walcott-Fabregas-Gerrard-Messi ----------Ronaldinho-Zlatan------------ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er kanskje ikke helt enig at du har Dinho på topp. Han har ikke spilt veldig bra denne sesongen Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Evra på vingen er vell som å kaste bort en posisjon. Han gjør like mye vingarbeid som back. Hensikt er vel at Clichy og Evra skal dekke for hverandre, ergo det spiller lite rolle om hvem står hvor De to har sinnsjukt kapasitet i kondisjon Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) -------------Reina--------------- Ramos-Chivu-Carragher-Evra ----Mascherano-Gerrard------ Kaka------Totti------Messi---- ----------------Torres---------- Buffon, Diego, C.Ronaldo, Agüero, Zlatan, Riquelme og Fabregas på benken. Sikkert mange som stusser på Reina i mål fremfor Buffon. Men det er min favoritt-11'er. Endret 14. mars 2009 av mESA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå