Benthos Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hmm...Min blir kanskje litt feil på plasseringer... ------------Hildebrand(Valencia) ------------Beck(VFB Stuttgart)-Gallas(Arsenal)-Pasoja(Hamkam)-John Anders Rise(Hamkam) ------------Hizlsperger(VFB Stuttgart)-Fabregas(Arsenal)-Hleb(arsenal)-Rosicky(Arsenal) ------------Gómez(VFB Stuttgart)-Moore(Aston Villa) Lenke til kommentar
tolan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ----------------Casillas------------------- Cicinho------Maldini------Terry--------Carlos Figo------Zidane----Ronaldinho--------Nedved Ronaldo-------Zlatan Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvilke spillere ville dere hatt med i en favoritt start 11'er?Lag en oppstilling, og det gjør ikke noe om dere tar med gamle spillere som har lagt opp. Bare start11'er ikke benk Min ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Casillas S.Ramos¨¨¨¨Hierro¨¨¨¨Cannavaro¨¨¨¨¨R.Carlos ¨¨¨¨Figo¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Guti ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Zidane ¨¨¨¨Ronaldo¨¨¨¨¨Di Stefano¨¨¨¨Raul (ikke klysa C.Ronaldo, men den EKTE og første) Er veldig mange gode spillere du har lyst til å sette på lista men måtte velge favoritter. Greit, eg er united fan. Eg ville sikkert tatt med ein del spillera fra united på eit sånt lag. Men ikkje ein heil start 11 pga eg heia på lage. alle er jo fra real madrid. Er ikkje ein spiller der fra ein anna klubb. Ka med Ronaldinho, C.ronaldo, Messi, Kaka Guti er vell ikkje noke særlig :!: Endret 11. november 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Post 11 ikke kritiser. Jeg har tatt spillere jeg liker og syntes er gode. For og si det sånn, jeg misliker alt som har med MANu og Braca å gjøre så det er en grunn. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Var ikkje for og kritisere..respektera de Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Var ikkje for og kritisere..respektera de Post din favoritt start 11'er da Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hm.. vi hadde lov til å bruke gamle spillere står det i første post Peter SCHMEICHEL Denis Irwin Steve Bruce Gary Pallister Gary Neville Ryan Giggs Paul Scholes Bryan Robson Eric Cantona Bobby Charlton George Best Spiller en 4-3-1-2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Gamle spillere... -------------------Peter Shilton Cafú----Der Kaizer----Bobby Moore----P. Maldini -------------------Roy Keane Best--------------------------------------C. Ronaldo ---------------- Bobby Charlton Paulino Alcántara---------------Eric Cantona Kunne blitt heftig. Ferenc Puskas, Sandor Kocsis, Gert Müller, Garrincha, Ronaldinho, Denis Law, Ronaldo, Zico, Dino Zoff, Peter Schmeichel, Maradona, Pele, Di Stefano m.fl. kunne lett havnet på lista... Men går for en noe mindre kjent spiss som Alcántara og et geni som Cantona fremfor Maradona, Pele og de andre superspissene der. Endret 11. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 men ein ting..skal eg poste min favoritt 11er fra mitt fav lag eller fra heile verden? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 men ein ting..skal eg poste min favoritt 11er fra mitt fav lag eller fra heile verden? Litt sent å komme med at det skal være fra bare et lag nå... De fleste har blandet fra forskjellige lag og tidsperioder. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Casillas Evra Pyoul Vidic lahm C.ronaldo Totti Ronaldinho Quaresma Kaka Rooney Dette er eit lag eg ville likt og sett i aksjon Endret 11. november 2007 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bjarte Flem Steve Finnan----Marco Matarazzi----Frode Kippe----Roberto Carlos Paul Gascoigne----Vinnie Jones----Dennis Wise---- Steven Gerrard Duncan Ferguson----Adriano Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Satser på en 2-2-3-3 ----------------Hildebrand-------------------- ------------Richards-----Ramos------------- ------------Frings--------Xavi---------------- ---------Fabregas-------Alonso-------------- --------------------Diego--------------------- --Messi--------------------------------Silva-- --------------------Villa---------------------- Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Gianluigi Buffon Lilian Thuram Fabio Cannavaro Alessandro Nesta Roberto Carlos Cristiano Ronaldo Kakà Steven Gerrard Ronaldo Zlatan Ibrahimovic Fernando Torres Innbyttere: Thierry Henry Ronaldinho Wayne Rooney Petr Cech Daniel Braaten Kolo Tourè Cesc Fabregas Manager: Marcello Lippi Assistent: Arsenè Wenger Trener: Tom Nordlie Hjemmebane: Millenium Stadium i Cardiff (Wales) Nå har jeg sett alle og står fortsatt ved at min er den beste, og dette er ikke for å skryte.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå har jeg sett alle og står fortsatt ved at min er den beste, og dette er ikke for å skryte.. Helt enig..........NÅÅÅT :!: For mange Italienere og for få Spanjoler. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er ikke så mange spanjoler som kan kjempe om plassen til noen av de her. Kanskje Sergio Ramos mot en aldrende, men god Thuram på backplass, but that's it. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Det er ikke så mange spanjoler som kan kjempe om plassen til noen av de her. Kanskje Sergio Ramos mot en aldrende, men god Thuram på backplass, but that's it. Eller kanskje en Daniel Alves.(Ja, jeg vet han er brasillianer) Endret 14. november 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er ikke så mange spanjoler som kan kjempe om plassen til noen av de her. Kanskje Sergio Ramos mot en aldrende, men god Thuram på backplass, but that's it. Helt ærlig, laget ditt ser ut som det er tatt rett ut fra FIFA's ranking. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er ikke så mange spanjoler som kan kjempe om plassen til noen av de her. Kanskje Sergio Ramos mot en aldrende, men god Thuram på backplass, but that's it. Helt ærlig, laget ditt ser ut som det er tatt rett ut fra FIFA's ranking. Kanskje utenom Braaten på benken.. Lenke til kommentar
Benthos Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Satser på en 2-2-3-3 ----------------Hildebrand-------------------- ------------Richards-----Ramos------------- ------------Frings--------Xavi---------------- ---------Fabregas-------Alonso-------------- --------------------Diego--------------------- --Messi--------------------------------Silva-- --------------------Villa---------------------- Super keeper (forige laget han var på er bedre da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå