Gå til innhold

Gi meg navnet på din beste MP3

Milla

Anbefalte innlegg

Hei Milla!

Veit kor det går ann å få tak i lovelige mp3 filer..

:wink:

Men,eg tenkte meir på at personar som svarte på emnet ditt snakka om å laste ned copyrighta mp3 filer...Som ikkje er lov om ein skal forholde seg til lov...Mulig det fremdeles er lov å behalde copyrighta mp3 filer på harddisken inntill 24timar..

Eg er ikkje heilt oppdatert på lovene fortida..

Btw,trenger det bare være musikk i mp3 format?

Eller ser du på mp3 som det suverene allternative..?

I forhold til for eksempel *.vqf,*.wav,*.ogg etc..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt inne på hva som er lov eller ikke når det gjelder MP3 og nedlasting jeg heller - har liksom aldri hatt tid til å sitte å laste ned musikk før.

Nei, det trenger ikke være MP3 - kan være i hviket format som helst for min del :wink:

Lenke til kommentar

Kraftwerk med Radioaktivität er noe av det beste i MP3 jeg har funnet på internett. Har lasta ned originalen, diverse remixer og noen liveutgaver. Rammstein er foresten også konge, som en annen nevnte tidligere. Eels er ikke så værst de heller, har CDen (ikke MP3 :smile: ) "Beatiful Freak" med dem.

Athlon MP 1,2GHz @1678MHz, 2,1V

Taisol CGK760

EPoX 8KHA+ (volt og OCP-mod)

GeForce DDR @150MHz/347MHz

512MB DDR @139,8MHz

TB Santa Cruz

WD WD400BB 40GB

4632 3DMarks

[ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-01-07 22:26 ]

Lenke til kommentar

"Nå vil jeg ikke leke med teitinger mer..

nå skal jeg sladre til pappa..

om at mamma driver hor, mens han er på kontor..

det er en orgie på gang nedi trappa..."

Mange år siden sist jeg hørte den :wink:

Lenke til kommentar

BLACK INGVARS!!! De har kule coverlåter av det meste, mye dansebandmusikk, men også nye hits, rocker som fy! Ellers nevner jeg i fleng: Rammstein, Sum41, Yello, Torgeir & Kjendisene, Weird Al Yancovic, Clawfinger, Garth Brooks, etc etc etc...

OG JA!!!! jeg har en noe allsidig og rar? musikksmak...hehe

Lenke til kommentar

Er ganske altetende, men dette er absolutt fovoritten:

http://usuarios.tripod.es/tzavoth/bands/rh...n_rhapsody.html

Albumene er alle en del av en og samme historie, som altså begynner med albumet "Legendary Tales". En trenger likevel ikke ha med hele historien, men kan høre melodiene i hvilken som helst rekkefølge. Det meste av det er rett og slett bare helt storslått.

For de som ikke liker metal kan det være greit å starte med "Where Dragons Fly".

Lenke til kommentar

Som en som vanligvis liker alternative rock, vil jeg anbefale det nye albumet til Natalie Imbruglia. Det heter White Lillies Island, og er dritbra...(selv om det er helt utenfor det jeg vanligvis hører på).

Andre sanger:

Creed - Lullaby

Creed - Don't Stop Dancing

Alice In Chains - Man in The Box

STP - Plush

Nirvana - ALT(!) du kommer over.

Live - ALT(!) du kommer over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...