kevinedomm Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Er på utkikk etter en billig telefon som bare skal brukes til å ringe, og å sende sms. Det hadde vært kjekt om den hadde lang batteritid også Jeg er ikke så nøye med kamera, og driter oppi ekstrafunksjoner og en masse dilldall. Jeg vil helst ha en som er utført i klassisk design, men skyve/vippetelefon er heller ikke så galt. Alle tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hva med å oppgi prisklasse? utfra din beskrivelse ser jeg for meg telefoner fra 300 til 1000 kr alt ettersom hvor mye ekstra dilldall du skal ha Fra Nokia kan det være alt fra nokia 1200 (som har oppgitt taletid: 7 timer og oppgitt standby: 365 timer) og oppover til f.eks. nokia 3110C med radio, mp3, 1.3Mpx kamera osv for rundt 1000kr. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Vell, helst under 1000,- men kan strekkes LITT Nokia 1200 virker grei den 7t. taletid er ikke verst Endret 6. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
iskya Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sony Ericsson t250i er en fin mobil! Har også 7timer taletid og fin byggkvalitet Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Sony Ericsson t250i er en fin mobil!Har også 7timer taletid og fin byggkvalitet Tja, litt for dyrt, tror jeg satser på 2100 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå