Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortjener hun en ny sjanse?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du virker som en fornuftig person, og gjorde det absolutt riktige når du satt deg inn i taxien og stakk. De kommentarene du sa i forbifarten satt nok akkurat der de skulle også :)

Greia fremover er vanskelig. Hun hadde absolutt ikke gått så langt med deg med mindre hun ikke ville noe mer med deg, tror jeg. Alikevel er timingen din relativt kjip, fordi du har tydeligvis havnet midt imellom henne og en annen. Hun har mest sannsansynlig funnet ut at du er bedre enn han gamle, men klarer alikevel ikke å gi slipp på han.

Løsningen på problemet ditt er å stille henne et ultimatum. Utifra det du skriver virker hun ikke som ei jente som fikser det helt, så dermed tror jeg at det er nettopp det du bør gi henne. Da vil du få et svar. Ultimatumet er derimot enkelt. Deg eller han gamle. Det trenger selvsagt ikke være så seriøst som det høres ut, for hun virket ikke veldig klar for seriøse ting så fort. Men skal dere date, så må ultimatumet hennes være at hun skal holde seg unna han gamle karen, jeg syntes hun skylder deg såpass.

Min mening om problemstillingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...