Gjest Gjest_HM_* Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg er en gutt på 21, som poster i denne delen av forumet for første gang. Det har seg sånn at jeg møtte en jente (som forøvrig er like gammel som meg) for en uke siden, via en bekjent av meg. Vi utvekslet MSN-adresser og telefonnumre, og har snakket veldig mye siden det. Kjemien var der med en gang, og vi er rimelig like på det aller meste. Det er ikke til å stikke under en stol at hun har veldig mye å by på som person, og at hun definitivt er min type. Jeg har ikke nevneverdige problemer med å få god kontakt med jenter, men det er få som er såpass spesielle som henne. Både hun og jeg var på vorspiel i går (ikke sammen), og hun sendte meg flere meldinger hvor hun sa at hun var hypp på å møtes i byen. Jeg hadde selvsagt lyst til å møte henne, så jeg la turen til det utestedet hun var på. Vi gikk umiddelbart ut på dansegulvet, og etter få minutter begynte vi å danse tett, og deretter kysse rimelig heftig. Etter en stund ringte telefonen hennes, og hun sa hun bare måtte ut for å ta den. Jeg stakk bort til baren i mens. Det gikk et par minutter, så jeg tenkte jeg skulle gå ut og trekke henne tilbake på dansegulvet, telefoner kan vente til senere. Selvsagt sto hun utenfor inngangspartiet og småklinte med en fyr. Med krenket stolthet hentet jeg jakken min, gikk bort til henne, sa et eller annet sarkastisk som jeg har glemt, og tok en taxi hjem. På vei tilbake ringte hun meg omtrent 18 000 ganger, og sendte like mange berusede SMS. Gjennomgangstonen var at hun var utrolig lei seg, at det aldri skulle ha skjedd, men også at hun ikke følte at hun hadde lovet meg noen ting, og at hun helst ville bli kjent med meg på "vanlig måte" (dater, osv) før det evt. skjer noe mellom oss. Fyren var en hun tidligere hadde holdt på med. Dealen er at jeg føler hun ikke spilte med åpne kort; hadde jeg visst at hun hadde andre gutter "lined up" hadde jeg selvsagt aldri prøvd meg. Jeg hadde jo selvsagt aldri drømt om at det var en mulighet for at noe sånt skulle skje, så flørtete som hun har vært med meg, og jeg føler også at flørtingen og personligheten hennes er genuin, og at hun ikke er noen player. Skal jeg la hennes positive kvaliteter veie tyngre enn det hun gjorde i går kveld, eller drite i hele dama? Hadde hun vært en hvemsomhelst hadde jeg selvsagt ikke tenkt meg om to ganger, men siden hun er såpass spesiell føler jeg det sitter langt inne å gi henne på båten. Jeg heller veldig mot å kutte ut all kontakt, men samtidig ser jeg jo at hun i og for seg kanskje har et poeng. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde tenkt litt på den der ja. Om hun virkelig er spesiell for deg, og betyr noe- så kan du jo alltids la henne få en ny sjanse? Det var jo ikke noe forhold mellom dere som jeg forsto- men om det virket som om henne var interessert i deg, og gjør noe slikt etterpå var jo ikke akkurat smart gjort. For all del ta en prat med henne da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du er på tur til å bli pult i hodet! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Personlig hadde jeg droppet hele dama først som sist. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Personlig hadde jeg droppet hele dama først som sist. Noen spesiell grunn? Om hun bare har driti på draget- og virkelig vil ha han typen her da? Og om trådstarter føler noe spesiellt for henne. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Personlig hadde jeg droppet hele dama først som sist. Noen spesiell grunn? Om hun bare har driti på draget- og virkelig vil ha han typen her da? Og om trådstarter føler noe spesiellt for henne. Fordi man ikke kan vite. Og førsteinntrykk er ganske viktig. Tror det blir vanskelig å stole 100% på noen, om man starter noe på det viset. Dessuten vil jeg hevde at det ikke høres ut som å "bare drite på draget", men snarer litt mangel på sosial inteligens. Endret 4. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Personlig hadde jeg droppet hele dama først som sist. Fornuftig! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan jo prøve å snakke med hun og fortelle det du sa her, om at du er interesert, men hvis hun har planer om å drive på med flere om gangen, så gidder du ikke. La henne få sjanges til finne ut av hva hun vil, og om hun ikke tror hun kan bestemme seg, så drit i hele greia og hele dama. Lenke til kommentar
AudiTQ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har vert borti en lignende situasjon. Men jeg droppa hele kjerringen. Fordi jeg som person godtar ikke noe som det dere. Viss hun ikke har bedre vett en det dere hvorfor skal hun ha det seinere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Som kjæreste og kos er hun bra, men ikke noen å dele livet med Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noe ala det samme skjedde meg, da jeg og en venninne var på fest. Jeg var hypp på henne, og hun småklinte med en fyr. Selvsagt ble jeg skuffet, men det skal også sies at vi ble sammen den dagen Vi er enda gode venner, selv om hun slo opp en måned senere Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alle fortjener en ny sjanse! Ring henne og avtal å møtes. Snakk om det, og lev lykkelig med mye fitte. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_HM_* Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I utgangspunktet har hun ikke gjort noe "feil", i og for seg, men førsteinntrykket har gått fra "bra" til relativt kjipt. Sannsynligvis ville hun aldri gjort noe sånt hvis vi var i et forhold eller hadde noe seriøst på gang, men som den relativt sjalu typen jeg er tror jeg at dette kanskje ville ligget i bakhodet på meg hvis jeg ga henne en ny sjanse. Men jeg er usikker, er et par av dere som har kommet med noen gode poenger. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Alle fortjener en ny sjanse! Ring henne og avtal å møtes. Snakk om det, og lev lykkelig med mye fitte. For the win! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nesj, kjør på! Men om det skjer når dere er sammen, er det vel bare å snu ryggen til. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har vært igjennom noe lignende, bare x antall ganger værre/grovere, og jeg kan fortelle deg med en gang: Det er IKKE verdt det! Du blir fucked i hodet til slutt, du kan aldri stole på henne om hun er sånn.. Nei, gi faen først som sist, så slipper du og bli lurt som meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hmm gi henne en ny sjanse, dere er jo ikke i et forhold og skal i utgangspunktet ikke ha noe forpliktende. Jeg tror ikke hun ville gjort noe slikt den dagen dere bestemmer dere for å være sammen. Nei gi henne en ny sjanse. Og mulig prøv å møtes under andre settinger. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg ser ikke problemet, hun var akkurat utro. Ikke la deg forelske så raskt, så klarer du å se at det er helt normalt å date flere samtidig, helt til man bestemmer seg med en av dem for å være "sammen". Akkurat nå "dumper" du en jente du ikke var sammen med fordi hun rotet med en fyr slik hun hadde rotet med deg. Ikke akkurat utroskap. edit: Reagerer på en del av det dere skriver, som om hun har gjort noe galt. Hvis dette skal ligge i bakhodet, så må også alle de andre hun har rotet med mens de ikke har hatt et forhold ligge i bakhodet, for det er ikke store forskjellen. Husk at dere møtes på byen, hvor sånt skjer. Dere var ikke på date. Endret 7. november 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tre innlegg forsvant pga. brudd på reglene om gjesteposting. *poff* For å repetere disse reglene så legger jeg hovedpunktet ut her: Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Hvis man ikke oppfyller disse kravene så får man enten registrere seg eller bruke brukernavnet sitt. MVH KVTL edit: Enda en gjeste post slettet pga. brudd på reglene for gjesteposting. Endret 9. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Virker som hun er redd for nærkontakt, og dermed løper rett inn i armene til en annen fyr når det blir for het. Hun er definitivt interessert, men virker som "prinsessen på erten"-type (blir aldri fornøyd/ klarer å bestemme seg for hva hun egentlig føler eller vil) noe som bare medfører utrolig mye pes, frustrasjoner og tvil. Altså hun sier en ting, gjør noe annet eller vica versa, noe som kan få enhver til å gå fra vettet når en ser at en interesse/ gjensidig tiltrekkning ligger i bunnen. Hvis du skal gi henne en mulighet til så la det isåfall bli med det, skjer det samme igjen (tvetydige signaler blablabla unnskyldninger etc.) så drop henne fortere enn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå