Sempai Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg har tidligere brukt Skype på XP og har vært fornøyd med det. Når jeg går inn på Skype sine hjemmesider står det at en trenger Windows 2000 eller XP. Fungerer denne på Vista? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det gjør den ja Bruker Skype på Vista Ultimate og ingen problemer her... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 den er faktisk raskere i vista synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det gjør den ja Bruker Skype på Vista Ultimate og ingen problemer her... En kammerat av meg har problemer med å få det installert, var det noe ninja-triks for å få vista til å innstallere ? Og hvilken versjon av Skype kjører du ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nyeste version fra skype.com installering gikk glatt Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Det gjør den ja Bruker Skype på Vista Ultimate og ingen problemer her... Alt fungerer perfekt hos meg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå