Gjest member-97590 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gunfreak, nå frister du meg voldsomt til å dra frem igjen alle warhammer figurene mine! Aner meg at de kanskje blir dratt frem denne uken, så kanskje eg begynner å male igjen. Synd det ikkje er noke god hobby butikk her som selger slike produkter, var en som gjorde det før, men ble lagt ned. Så blir nok å handle på gamesworkshop sin online store. Håper de setter på lavere verdi. Men Gunfreak, nå begynner virkelig hæren din å ta form! Virkelig bra malt med tanke på kor voldsomt små dei er. Fortsett med det, vil se mer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) nå mangler jeg som sagt bare en enhet til(på 34 figurer) så er jeg ferdig med brittene for nå, kommer sikkert tilbake til dem. nå skal jeg faktisk begynne på 2 prosjekter samtidig. 1, jeg skal lage franske for å stå mot brittene, det er ca. 350 15mm figurer 2, jeg skal begynne på noe helt nytt noe, slaget ved guildford courthouse, men da skal jeg lagde slaget i 28mm, det gjør seg bedre for den krigen, da slagene var mye mindre, det er også helt nye regler, så det blir gøy. Blir tilsammen 400 figurer, 150 britter og 250 amrikanere, men fy faen så dyrt 28mm er, kommer til å koste med 4000 kr for 400 figurer Endret 25. februar 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 her er mine første 28mm figurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 her har jeg malt noen flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå